-Komerční sdělení-
Na začátku 19. století se obrátil svět domácího úklidu vzhůru nohama. Svět spatřil první osobní vysavač a prach společně s nečistotami se místo vymetání a víření začal skutečně sbírat. Odstartovala éra manuálního vysávání. Na začátku roku 2015 překonalo Česko další milník. Robot porazil klasický vysavač v hodnocení a zájmu klientů a stal se ProduktemRoku 2014.
Klasické ruční vysavače bezpochyby změnily způsob, jakým se staráme o koberce i podlahy a udržujeme naše domy a byty v čistotě, ale nic netrvá věčně. Roku 2002 byl uveden na trh robotický vysavač iRobot Roomba, který zpřístupnil tuto technologii široké veřejnosti a ručním vysavačům začala „pod hubicemi“ vyrůstat silná konkurence.
Zákazník a produkt v centru pozornosti iRobotu

Z této situace vychází vítězně značka iRobot, která na českém trhu působí od roku 2008 a nikdy v Česku ani na žádném z dalších světových trhů neslevila ze svých zásad. V centru pozornosti iRobotu stojí vždy zákazník a produkt. Produkty značky iRobot jsou designovány s důrazem na jednoduchost použití, vysokou kvalitu, spolehlivost a především maximální efektivitu úklidu.
Obr.
Roomba 620 produktem roku podle hodnocení zákazníků

Soutěž pořádaná společností Naspers OCS Czech Republic s.r.o., která provozuje mimo jiné portál Heureka.cz, srovnává zájem, skutečné nákupy a hodnocení klientů napříč produktovými kategoriemi a produkty. iRobot Roomba 620 dokázal podle této přísné zákaznické metodiky porazit všechny konkurenty v kategorii vysavače a stát se ProduktemRoku 2014.

Dva zástupci iRobotu v jedné kategorii
Úspěch značky iRobot v soutěži ProduktRoku 2014 podtrhuje finálové umístění špičkového modelu robotického vysavače iRobot Roomba 780. Značku iRobot těší zájem českých spotřebitelů o její produkty a zejména skutečnost, že právě oni rozhodli o tom, že více než 100 let od vynálezu osobního vysavače nastává v této kategorii další zlom. A to iRobot neřekl v oblasti domácího robotického úklidu poslední slovo. Právě naopak.