Zajímavé je, že 49 % z partnerství započatých na internetu je zdárných a 6 % dokonce skončí sňatkem. Pokud patříte mezi ty, které své štěstí zkouší na internetu a stále se vám nedaří, podívejte se na několik rad, jak uspět.
1) Nelžete na fotografiích
Grafické programy jsou skvělí pomocníci. Pokud jste alespoň trošku šikovní, tak díky nim můžete své fotografie krásně vyretušovat a sami sebe zkrášlit. Umělé fotky však nikoho dnes už nezaujmou. Potencionální partnery zajímá, jak ve skutečnosti vypadáte. Ukažte jim to aspoň na pěti, deseti civilních fotografiích.
2) Zbytečně se nevytahujte
I když mluvíte plynně 7 jazyky, máte doktorát z kvantové mechaniky a v mládí jste ulovili všechny bobříky, s chlubením to nepřehánějte. Chvástání odrazuje. Skromnost naopak působí sympaticky.
3) Nevyplňujte o sobě extrémně moc informací
Řekněte o sobě to podstatné, ať si o vás může protistrana udělat obrázek. Příliš mnoho zájmů působí nevěrohodně. Příliš mnoho fotografií narcisticky. Do profilu si každý může napsat, co uváží za vhodné a co chce, aby o něm ostatní věděli. Důležité je, že jej bude moci kdykoliv obohatit o aktuální fotografie, například ze svých oblíbených míst. Profil tak bude připomínat jakýsi foto příběh každého člověka.
4) Buďte originální
Ano, lehko se to říká a hůře dělá, ale je to hlavní pravidlo pro ty, kteří chtějí zaujmout. Větou „30letá sympatická nekuřačka hledá…" se v zástupu dalších takových neodlišíte.
5) Odepisujte, ale chytře
Neposílejte tutéž obecnou odpověď více lidem. Zprávou „Ahoj. Moc se mi líbíš. Napiš mi,“ nikoho už dnes nezaujmete. Pište jen těm, kteří vás opravdu upoutají. Přečtěte si celý jejich profil. Dejte si na odpovědi záležet tak, aby z ní bylo patrné, že je psaná jen a jen pro něj či pro ni. Buďte konkrétní. Reagujte na věci, které o sobě dotyčný prozradil a které vás zaujaly.
6) BONUS - Vyhněte se fotografiím se zvířaty a dětmi
Je nám jasné, že pro vás jsou vaše ratolest nebo chlupáč všechno na světě. Na seznamkovém profilu to ale neventilujte. Muži v nich mohou vidět nebezpečnou konkurenci v bitvě o vaši přízeň a pozornost.
Zdroj: Lide.cz