Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025 Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Sobota 23.11. 2024
Dnes má svátek Klement
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Jak založit e-shop?

8. 04. 2016 | Finance
-Komerční sdělení-

Uvažujete o vlastním e-shopu a nevíte jak na to? Založení e-shopu není nic až tak složitého, obzvlášť s pronájmovým řešením. Nebudete tak muset vynakládat velkou počáteční investici, ani nemusíte být IT specialista. Pokud budete vytrvalí, můžete dosáhnout velkých úspěchů. Existuje spousta příkladů, kdy e-shopisté začínali v obýváku nebo v garáži a postupně se z nich staly velké značky na českém i zahraničním trhu.

Není už v Česku e-shopů příliš?

Nebojte se, internetové obchody mají v celkových maloobchodních tržbách stále minoritní podíl. Jak potvrzují slova CEO společnosti Shoptet Miroslava Uďana: „Přestože je e-commerce v České republice posiluje, stále tvoří pouze 8 % všech maloobchodních tržeb. Není třeba se bát, že je trh nasycen.“

Jak najít správný nápad

Mnoho lidí začíná v malém prodávat to, čemu rozumí. Maminky na mateřské prodávají dětské potřeby, hračky nebo oblečení. Muži zase dávají přednost techničtějším věcem nebo sportovnímu vybavení. Zaměřte se zkrátka na to, co vás baví, v čem vynikáte a dokážete zákazníkům poradit. Můžete tak mít náskok před konkurencí.

Možná taky něco vyrábíte nebo sami produkujete. Pak zkuste tuhle cestu. Dnešní doba je otevřená novým nápadům a domácím výrobě. 
Jak založit e-shop?

Co je potřeba

Dříve, než s činností v oblasti internetového prodeje vůbec začnete, je třeba zařídit několik nezbytných věcí. V prvé řadě si zajděte na živnostenský úřad a nechte si vystavit živnostenské oprávnění neboli Výpis z živnostenského rejstříku. Stojí 1000Kč a platí doživotně. Bez tohoto oprávnění se do žádného podnikání nepouštějte! Případné finanční postihy v řádu mnoha tisíců vám za to nestojí.
Dalším bodem je vypracování obchodních podmínek, které si zde můžete stáhnout zdarma. Musí obsahovat základní informace, jako jsou kontaktní a identifikační údaje, informace ohledně reklamací, termínů a způsobů dodání, výše poštovného, podmínky případného odstoupení od smlouvy atd.    
                                                                               
Poslední fází je samotné založení e-shopu. A to vám bude trvat jen pár minut.

Pro koho je pronájmové řešení?

Pronájem je výhodný hlavně pro začínající e-shopaře, nebo někoho, kdo nechce ztrácet zbytečně čas. Ono totiž naprogramovat kvalitní e-shop je časově i finančně náročné, bude vás stát několik desítek tisíc. Navíc si nemůžete být jistí, jestli nepadnete do rukou neodborníků, kteří při tvorbě udělají chyby. Ty vás mohou stát hodně, například k vám pak nechodí lidé z vyhledávačů.
A chcete vědět, jaká je ideální doba pro rozjezd e-shopu? Jestli chcete těžit z vánočních nákupů, tak právě teď je nejvyšší čas. Jinak máte prostor kdykoli.

Kolik stojí e-shop

Pronájem e-shopu může být i zadarmo, větší obchody platí měsíční částku, podle služeb, které čerpají.
Nespornou výhodou pronajatých e-shopů je plná technická podpora a správa celého serveru, což ocení hlavně ti z vás, kteří se považují za méně zdatné v oblasti IT. Vaší jedinou starostí bude tedy marketing.
Jak založit eshop?


Pár rad na závěr úspěšný start

Než vůbec začnete, položte si otázku, proč by měl zákazník kupovat právě od Vás. Váš e-shop by měl být jedinečný, originální, ať už druhem zboží, grafickým zpracováním, názvem, či jinou vychytávkou, jinak reálně hrozí, že se v záplavě dalších ztratí jako ta kapka v moři.

Buďte ochotní a vstřícní k zákazníkům. Dávejte si pozor na negativní reakce zákazníků nebo recenze. Nikdy nereagujte s horkou hlavou. Ve světě online se všechno šíří během okamžiku, vulgární nebo nepříjemný majitel e-shopu si může být jistý, že jeho komentáře obletí internet.

V neposlední řadě je to samozřejmě reklama. Bez ní mnoho šancí uspět a dostat se do podvědomí širší veřejnosti není. Pokud se o vás nikdo nedozví, jako byste nebyli. Nejlepší reklamou je sice skvělá služby, přesto se nespoléhejte jen na to. Zkoušejte stále nové cesty – investujte do tvorby obsahu i do placené reklamy. Raďte svým zákazníkům, dávejte jim odpovědi na jejich otázky, bavte je a informujte. K tomu dnes slouží například blogy nebo Facebook. Nezavrhujte ani e-mailing, pokud se dělá citlivě, lidé na něj reagují. Propagujte svou značku v online i offline prostředí a zjistěte, co vám přinese zisk.

Choďte na školení a networkingy, budujte si síť kontaktů a také si osobním přístupem hýčkejte zákazníky.

Máte nějaký nápad na rozjezd? Co budete prodávat? Podělte se.



Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj

Další fotografie ke článku Jak založit e-shop?:

Jak založit e-shop?
Jak založit e-shop?
Jak založit e-shop?
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
vstupenka / mám jich už 20 /, hodily by se párky Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
žiadna vstupenka
Obrázek uživatelky
profil
nepadá vůbec nic
Obrázek uživatelky
profil
ten potřebuji dostávám velmi málo
Obrázek uživatelky
profil
vstupenka
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles