Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025 Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online !
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Sobota 23.11. 2024
Dnes má svátek Klement
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Jste-li v právu, braňte se!!!

2. 10. 2010 | Finance
V současné době, kdy je na našem trhu spousta firem, které se snaží prosadit, získat zákazníky,  je opravdu mnoho. Ovšem to, že cena nepřevyšuje kvalitu, se stále potvrzuje. Nabídky jsou různé, kvalita taktéž, ovšem je opravdu třeba zvážit, co si můžeme dovolit a také akceptovat,  pokud nebudeme spokojeni.
    
Před dvěma lety, kdy už byla pro mne a mé klienty neúsnosná situace, že nemám email, jsem se rozhodla, že si tedy pořídíme internet. Syn byl ve škole též atakován učiteli, že si má to, či ono najít na netu, takže situace bez internetu byla v podstatě neúnosná. Počítače jsme v té době vlastnili dva, ale ani jeden nebyl k internetu připojený, měly pouze programy nainstalované, hry, nějaký ten program na texty...
     Jak jsem již zmínila, rozhodli jsme se k objednání internetových služeb, zároveň jsme pořídili i nový počítač, tiskárnu, sluchátka atd.
     V prodejně, ve které nám vyšli velmi vstříc svoji nabídkou, jsme též uzavřeli smlouvu o poskytování internetu...., u společnosti, která měla v té době na prodejně stánkovou pozici. Zakoupili jsme si modem, v nabídce se slevou, prostě akce. O nějaké smlouvě na 24 měsíců nepadlo ani slova, i když to není předmětem a podstatou mého článku. 

Vybrali jsme si sice pro začátek opravdu tu velmi levnou službu, za měsíční paušál cca 240,- Kč za měsíc. Službu jsme si doma pomocí CD zaktivovali a do druhého dne byla přístupná. Skutečně tak, jak jsme byli přesvědčeni pracovnicí společnosti. Služba byla sice pomalá, ale byli jsme na to upozorněni, a to tak, - že takový rozdíl mezi touto službou a službou za 500,- Kč měsíčně velký rozdíl není. Měli pravdu, po zjištěných referencích se opravdu tyto služby příliš neliší. 

     Byli jsme spokojeni cca po dobu dvou měsíců. Možnost vrácení modemu a odstoupení smlouvy / v té době jsem o této skutečnosti nevěděla, do doby, než jsem smlouvu chtěla vypovědět a vypověděla./,  začalo doslova peklo. Video, které trvalo 3 minuty se otevíralo více jak půl hodiny. I tak jsme si řekli, máme to, co jsme chtěli. Jenže nejen to..., začal nám internet "padat", kdykoliv,  bez ohledu na hodinu či den. Tudíž následovaly placené telefony, ale stejně jsem se moc nedozvěděla. Napsala jsem si jejich pokyny, jak službu zaktivovat, jelikož jsem se téměř vždy dozvěděla, že je chyba v našem PC, ale opak byl pravdou.
     Asi po půl roce, kdy jsme každý měsíc dostávali poštou složenku k zaplacení služeb, jsme kromě složenky dostávali jakýsi letáček, že když si sjednáme platbu přes účet, dostaneme 50% slevu na příští paušál. Na toto jsme nereagovali, jelikož nám nabídka nevyhovovala a navíc ve smlouvě byla jasně ujednána platba složenkou. 
     No a?.... následovalo toto:

 
   Obdrželi jsme místo složenky platební příkaz k úhradě. Co s tím? Na poště já, pracovnice za přepážkou a ještě její kolegyně ten příkaz k úhradě vyplnily a včas odeslaly. Ovšem bez variabilního symbolu a specifického taktéž. Následně, v pátek v noci jsem otevřela PC a není možné se na internet připojit, a to i přes moje znalosti. Jelikož jsem věděla, že volat na Ufon mobilem nemá cenu, jelikož nic neuslyším, navíc jejich operátoři  si již několik hodin užívali nerušeného začátku víkendu, tak jsem šla druhý den k sousedce, která jejich - bohužel, pevnou linku má a mohla jsem s nimi hovořit zdarma.   Důvod  k odpojení???!!! - Nezaplacená služba!!! Okamžitě jsem jim ústně a i písemně smlouvu vypověděla, samozřejmě s patřičným odůvodněním. 
 
    Téměř celý rok jsem trpěla, že jejich nabídka nebyla ve shodě se smlouvou. To, že místo složenky mi poslali příkaz k úhradě, - to byla záležitost, kterou nechtěli pochopit a měla jsem se prý obrátit na reklamační oddělení!!! - Aby mi složenku poslali. Vážně kocourkov. Spor vyhrotil tím, že po mně/nás chtěli zaplatit finanční vyrovnání ve výši 3570,-Kč, najali si i vymahačskou společnost. 
     Byla jsem však rychlejší, ohledně jejich požadavku - zaplacení finančního  vyrovnání a podala stížnost - ze zákona - k Telekomunikačnímu úřadu, - ve shodě s jejich Všeobecnými podmínkami (které sami porušili, tím, když si najali firmu k vymáhání dluhu).
     Obdržela jsem asi tři obálky, od vymahačské společnosti, s nápisy - EXEKUCE, VYMÁHÁNÍ MAJETKU,  VÝZVA...., bylo toho na jedné obálce zmíněno opravdu hodně...., dokonce mne i tato společnost telefonicky kontaktovala. Poprvé jsem jim řekla svá stanoviska a i to, že jsem stížnost podala k Telekomunikačnímu úřadu,- no, a oni po mne chtěli Nějaký DŮKAZ!!! DOPIS..., rozumíte tomu? Při asi druhém telefonátu slyšela slečna asi to, co slyšet opravdu nechtěla..... : "Tak vážená slečno, či paní..., podle Telekomunikačního zákona a zároveň všeobecných podmínek, které váš klient porušil již tehdy, když si vaší společnost najal, - ať si vaše služby zaplatí, jelikož já s vámi nemám nic společného a ani mít nebudu, pouze v případě, jestliže obdržím od vaší společnosti ještě jednu takovou obálku, kterou jste mi poslali, okamžitě na vás podávám trestní oznámení!!!"
     Telekomunikační úřad rozhodl v můj/náš prospěch. Vymahačská společnost se již neozvala, a doufám - k jejich prospěchu, již neozve.
     O tom, co si společnost dovolila dále, napíši příště.

   

Autor: Vikitorie


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
Hodnocení
Nelíbí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Líbí
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Komentáře
« Předchozí   1   2  Následující » 
Obrázek uživatelky
profil
A mohla bys při své důležitosti, být tak dokonalá a tu moji závažnou chybu specifikovat????!!!
Obrázek uživatelky
profil
Jak to mohly adm. přehlédnout? V první větě je bohužel závažná chyba.
Obrázek uživatelky
profil
RE: Únik informací, jednou jsem vyplnila IQ test a pak platila denní SMS a trvalo věčnost, než se to podařilo zablokovat.... A dárky? Mám doma 3 stejné šroubováky, 2 malé, 2 sady nožů a sadu hnusných drčálových tašek!
Obrázek uživatelky
profil
dneska je vyčerpávající doba,člověk vše musí hlídat jak ostříž, znát zákony, co mají díry a jsou k ničemu a stále se mění, exekutora má doma ten slušný a darebák se směje...já si užila s dnešním IMP či jak se zas jmenují a když už nemohou jinak, posílají své "výhodné nabídky" přes webové stránky, já to dostala na meil asi od 4 serverů, kam chodím, pokud jim nedají meil, oni jim dají nabídku a Tu rozesílá sama redakce,jak jsem se dozvěděla od jednoho šéfredaktora.
Takže v tomto jsme vydání na milost či nemilost, kdo komu prodá máš e-mail, za to se samozřejmě poskytovateli platí, čili si nás odkoupí, záleží, jak charakterní je server.
P.S. Mně poslali jednou knihu, pak chtěli 600 Kč, vracela jsem jí, poštovné celkem - neb se několikrát vrátila stálo kolem 500 Kč.
Chtěla jsem to vymáhat, ale pak jsem nějak ty složenky zahrabala a nechala to být. Tenkrát mi to fakt za ty tahanice nestálo.
Minulý týden mi od nich přišla opět 1. zásilka s dárkem - hnusnou červenou kabelou...
Obrázek uživatelky
profil
Já si taky užila se zablokovaným telefonem. Stálo mě to vyhozených tisíc, pro invalidu docela záhul. Napíši podrobnosti, až budeme na diskuzi.
Napsala jsi to velmi dobře!
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles