Velký roční horoskop na rok 2025Velký roční horoskop na rok 2025 Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025 Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Jarní prázdniny 2025 – termínyJarní prázdniny 2025 – termíny
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Středa 22.01. 2025
Dnes má svátek Slavomír
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Podivná sleva

30. 01. 2016 | Vaše příběhy

Když jsem si na Chytré Ženě přečetla článek „Rady pro nákup ve výprodejích“, vzpomněla jsem si na příhodu, která se mi, právě v souvislosti s výprodeji, nedávno stala. Tak jsem se rozhodla, že vás s ní seznámím.

Jak už je to v posledních letech zvykem, přebíráme různé aktivity a zvyky z jiných (prý rozvinutějších) zemí světa. Mezi ně patří i povánoční a novoroční slevy v obchodech a obchodních řetězcích. Ty naše, samozřejmě, nemohou být výjimkou.

Já osobně tyto slevy nijak nevyhledávám a  tudíž s nimi nemám velkou zkušenost, často mám pocit, že zboží bylo před avizovanou slevou schválně cenově předraženo a teprve ze zvýšené ceny zlevněno a ani nemám dojem, že jsou ty slevy nějak zvlášť výrazné anebo výhodné. Abych však jenom nekritizovala, někdy se opravdu podaří koupit pěkný kousek oblečení, případně něco do domácnosti za výhodnou cenu a v dobré kvalitě.

Jak už jsem prve zmínila, slevy cíleně nevyhledávám, ale při nedávném nákupu v jednom nejmenovaném obchodním řetězci mě zaujala 25% sleva na silikonové formy na pečení. Zalíbila se mi forma na 24 ks malých koláčků, podobných muffinům. Protože jsme s manželem sami dva, stačí nám péci menší množství a tato formička  by pro nás byla jako stvořená. Říkala jsem si, že pokud bude za dobrou cenu, tak si ji koupím, vždyť člověk si má občas něco koupit jen tak - pro radost.

podivná slevaSáhla jsem tedy pro formu za účelem prohlédnout si cenu. Avšak jak koukám – tak koukám, něco tu není v pořádku. Zaváhala jsem, zda dobře vidím, ale naštěstí šla okolo známá, tak jsem ji poprosila, ať se též podívá a obě jsme zůstaly překvapené stejným zjištěním.

Na formě byla nalepena cenovka, kde byla původní cena přeškrtnutá a pod ní uvedená nová „zlevněná“ cena. To by bylo v pořádku, jenže původní cena byla 3,74 Eur a ta o 25 % zlevněná 3,93 Eur. Pokud se vám něco nezdá, jste na tom stejně jako já i moje známá.

Jelikož jsem nikam nespěchala, sebrala jsem milou formu a zamířila k informacím, aby mi tuto „slevu“ vysvětlili. Slečna na informacích byla touto nesrovnalostí překvapená, nicméně velmi ochotně zvedla telefon a hned někam zavolala. Pak mi řekla, že mám chvíli počkat, prý přijde zaměstnankyně, která má tyto záležitosti na starosti a uvede věc na pravou míru.

Čekala jsem 5 minut, 10 minut, a když se do té doby nikdo neuráčil přijít, formu jsem tam odložila a odešla s vírou, že to „zlevněné“ zboží někdo prohlédne a cenu dá do pořádku. Po příchodu domů jsem celou záležitost pustila z hlavy.

Uběhly tři dny a já jsem do stejného obchodu znovu zavítala, protože tam nakupuji nejčastěji a docela ráda.

Když už jsem měla v nákupním vozíku vše potřebné, zamířila jsem k pokladnám a moje kroky vedly opět okolo regálu se zlevněným zbožím. V tu chvíli jsem si vzpomněla na svoji formu a v domnění, že už je všechno v pořádku, jsem ji znovu vzala do ruky.

Co vám budu povídat! „Moje“ forma byla opětovně uložena mezi ostatním zlevněným zbožím s naprosto stejnou - neopravenou cenovkou.

Chuť koupit si ji mě definitivně přešla a už jsem ani neměla zájem jít znovu na informace - proč také, když ani po upozornění se nikdo nenamáhal chybu opravit. Formu i cenovku jsem si ale nafotila na mobil a celkem vážně uvažuji, že fotky pošlu na vedení obchodního řetězce. Nabyla jsem totiž dojmu, že si ze zákazníků dělají „dobrý den“ a to se mi ani trochu nelíbí.

O den později…

Podpořena manželem, sestrou a kamarádkami jsem to udělala  - napsala jsem na vedení obchodního řetězce e-mail popisující situaci a přidala i fotky formy a cenovky.

Ještě tentýž den mi přišla odpověď:

“Vážená paní, děkujeme vám za vaši zprávu a děkujeme také za vaše důležité upozornění. Je nám velmi líto, že jste se v našem obchodním domě setkala s nesprávně uvedenými cenami. Dovolte, abychom se vám touto cestou omluvili. Váš podnět postoupíme přímo vedoucímu obchodního domu ve vašem městě“.

Po obdržení tohoto emailu jsem už skoro začala litovat, že jsem si vůbec stěžovala. Moc by mě totiž mrzelo, kdyby kvůli mně přišel někdo o práci nebo kdyby někomu, kdo má minimální mzdu, sebrali prémie. Na druhou stranu ani mě v práci nikdo nechválil, když jsem něco přehlídla nebo udělala chybu.

Uběhl další týden, ale z obchodu, kde se vše odehrálo, se už nikdo neozval. Jen jaksi záhadně zmizely z nabídky všechny akční silikonové formy.

Milé chytré ženy, případně chytří muži  - jak byste se zachovali vy?

Každý jsme jiný a z vlastní zkušenosti vím, že se mnozí stydí si stěžovat, když něco není v obchodě v pořádku, raději si zboží prostě nekoupí, i když by ho chtěli, což je škoda nejen pro zákazníka, ale i pro obchod.


Dada274 - čtenářka
ChytráŽena.cz


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
Hodnocení
Nelíbí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Líbí
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Další fotografie ke článku Podivná sleva:

Podivná sleva
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
Dádi, dobře jsi udělala. Těch různých podvůdků se v každém obchodě občas setká každý a je vidět, že si z toho nic nedělají. Já jsem zákazník, který nakoupí, zaplatí a víc nekontroluje. Je to veliká chyba. Ten kdo se umí bránit, vlastně pomáhá takovým co poctivě zaplatí a odejde s domněnkou, že to stejně nepomůže.
Obrázek uživatelky
profil
Udělala jsi dobře... Já pracovala 28 či kolik let v obchodě, tak vím, že takové zboží na pult nepatří..Jistě bych se Ti omluvila, kdyby jsi mne na snesrovnalost upozornila.Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
pěkně napsaný článekSmajlík
Protože sama pracuji v obchodě, tak vím jak je dobře když nás někdo na nějakou naší chybu v dobrém umyslu upozorní. Proto nechápu, jak je možné, že na tuto informaci nikdo ihned nereagoval. Dobře, že jsi se ozvala na vyším místě Smajlík Vždyť stačilo, jít a ono zboží uklidit z prodejny, než by se cena vyřešila. A Tobě poděkova za upozornění a omluvit se za nepříjemnost, že je zboží momentálně neprodejné. V řetězcích není možné si určit cenu, ale vše je nutné konzultovat z vedením. Je pravda, že každý řetězec to má nastavené trochu jinak.
Obrázek uživatelky
profil
Souhlasím s Tebou už jen proto,že v tom sama pracuji.Potraviny jsou to nejhorší na kontrolu,denně musím vzít spoustu výrobků do ruky a pokud dochází doba,nechat u vedoucího slevnit.Pokud to prošvihnu,zaplatím ze svého.Podotýkám,že pracuji u soukromníka a ne v řetězci,kde je tohle určitě jinak nastaveno.
Taky si takhe dopisuji,když je něco v nepořádku Dadko,ano všichni bychom se měli bránit.Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
Hezký článekSmajlík. Bohužel, stává se často, že obchodníci markují na pokladnách jinou cenu než je vystavená a potom to svádějí na kupující, že jim přerovnali zboží v regáluSmajlík. Dříve jsem to zjistila až doma (při velkém nákupu si toho člověk někdy ani nevšimne), ale teď už si dávám pozor. Dokonce jsem měla i "omylem" zaměněnou etiketu u občejného salámu za drahou šunku v obsluhovaném úseku.Smajlík
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles