-Komerční sdělení-
Nová legislativa EU platná od 1. září 2014 požaduje označení všech vysavačů dodávaných na území Evropské unie povinně velmi podobnými energetickými štítky, jaké zákazník zná z označení bílého zboží. Maximální příkon vysavače dle nové normy nesmí přesáhnout hranici 1600 W. ETA v současném portfoliu již nabízí vysavače, které vyhovují novým normám a neztrácí nic ze svého výkonu. Na podzim přichází ETA s novinkami z řady vysavačů, které splňují jak požadavky nové energetické normy na nízký příkon, tak nabídnou zákazníkovi vysoký sací výkon a účinnost.
I přes změnu legislativy bude zákazník od nového vysavače vyžadovat stále zejména výkon. Žádaného vysokého sacího výkonu bude možno dosáhnout i po nařízeném snížení příkonu (legislativou od 1. 9. 2014) a to za pomoci kvalitních hubic. Toto příslušenství vysoký sací výkon podpoří a docílí požadovaného efektu.
Očekávání od nové legislativy je ušetřit Evropě do roku 2020 až 18TWh energie. Konkrétní hodnota roční úspory pro jednotlivé domácnosti se nedá v tuto chvíli s přesností vyjádřit.
Stávající modely značky ETA, které novou legislativu již v tuto chvíli splňují, zůstávají cenově beze změn a velmi dostupné. Nové modely uvedené na trh po 1. září nabídnout zákazníkovi opět výhodné a výkonné vysavače v porovnání cena výkon, tak jak je pro Etu typické.
Značka ETA nabízí vysavače pro každou domácnost a běžný úklid s variabilním příslušenstvím a vysokou účinností. V portfoliu produktů najdete jak sáčkové (např. Marell, Preto, Latimo), bezsáčkové vysavače (např. Andare), tak vysavače tyčové a ruční pro rychlý úklid (např. Elance a Carsha).
Vybrat si můžete také z prémiové nabídky vysavačů s nadstandardním výkonem pro alergiky a domácnosti s mazlíčky (např. Belo, Canto, Generoso). Vysavače můžete vyzkoušet díky právě probíhající kampani ETA „Záruka vrácení peněz 100 dní“.
Více o Záruce vrácení peněz čtete zde: Zažádejte o vrácení peněz
Více o nové legislativě EU čtete zde: Nová energetická legislativa EU – štítek pro vysavače – zjednoduší zákazníkovi orientaci při výběru produktu