Pečujte o své oblečení chytře! Společnost Procter & Gamble (P&G), mezi jejíž značky patří Ariel a Lenor, využívá poznatky kognitivní vědy s cílem pochopit, proč lidé přestávají nosit své do té doby oblíbené oblečení. Ve skutečnosti totiž 80 % času nosíme pouze pětinu věcí z našich šatníků. P&G proto vyvíjí produkty, které pomáhají prodloužit životnost a krásu oblíbeného oblečení.Nový tekutý prášek Ariel spojuje hloubkové čisticí účinky s péčí o krásu tkanin. Je určen pro ty, kdo nechtějí dělat kompromisy mezi odstraněním odolných skvrn a ochranou vláken. Novinka nabízí speciální aplikační uzávěr na ošetření skvrn ještě před praním, takže jeho účinky působí hluboko ve skvrně, a zároveň je šetrný k vláknům tkaniny.
Nový super koncentrovaný Lenor s technologií FRESHLOCK™ využívá vonné kapsle, které mají nyní zesílenou svrchní vrstvu, takže každá kapsle dokáže v porovnání s předchozím Lenorem uvolnit více silnějšího parfému postupně a zachovat pocit ranní svěžesti oblečení po celý den. Kapsle s vůní se na oděvu uchytí v poslední fázi pracího cyklu a následně se při tření (například při oblékání nebo doteku) narušují a postupně uvolňují parfém.
Pravidla soutěže: Soutěž
o inovativní novinky Ariel a Lenor probíhá od pondělí 13. dubna 2015 do neděle 19. dubna 2015.
Pravidla vyhodnocování týdenních soutěží.
Výhru mají možnost získat soutěžící, kteří správně zodpověděli
soutěžní otázku a jejichž REGISTRACE obsahuje všechny povinné
údaje.
4 z vás, kdo splní pravidla soutěže, získají balíčky nového Arielu (2,6l) a Lenoru (1l).
Vyhodnocení soutěže proběhne dne 20. dubna a výherci budou zveřejněni v kategorii Výherci soutěží. Výhry budou výhercům doručeny nejpozději do 20. května 2015 na adresu uvedenou u nás v registraci.
Nápovědu hledejte na stránkách pracích prášků Ariel