Česká přírodní značka aromaterapeutické kosmetiky Nobilis Tilia uvedla na trh novinky v řadě Anti-age de luxe! Okouzlí každou ženu. Pečující mléko vyživuje a obnovuje pružnost pokožky. Obsahuje unikátní látku z kokosového oleje, která působí jako rostlinná alternativa silikonu. Mléko je součástí řady Anti-Age de luxe, která má díky obsahu bioaktivních látek prokazatelné omlazující účinky. Základem produktů je nejluxusnější éterický olej z růže, který nádherně voní a podtrhuje ženskost. Bohatá dlouhotrvající vůně pravé růže prosytí celé vaše tělo, omámí smysly a umocní vaši individuální krásu. Prodejní cena v obsahu 200 ml 899 Kč. Celou Anti-Age řadu naleznete
ZDE.V dárkových sadách naleznete i
Sadu Luxus hodný královny obsahující Bioaktivní liftingové sérum a Bioaktivní omlazující krém. O růži se říká, že je balzámem pro rozbouřené emoce. Díky svým pozitivním účinkům na pleť, dokáže mimořádným způsobem regenerovat tkáň, takže výrazně zpomaluje projevy stárnutí. Cena dárkové sady 1 414 Kč.
Celá řada Anti-age de luxe nese
certifikát CPK BIO garantující čistě přírodní a bio organické ingredience. V Nobilis Tilia pečlivě dbají na výběr těch nejlepších surovin a šetrný výrobní proces.
Aromaterapeutická péče o tělo vychází z působení přírodních éterických olejů. Kromě přírodního základu, který je pro Nobilis Tilia samozřejmostí, má každý výrobek svoji unikátní vyladěnou složku vonných esencí. Záleží jen na vás, jaké účinky a jakou vůni si vyberete. Při použití na tělo pronikají aktivní éterické oleje pokožkou ke krevním vlásečnicím a přecházejí do krevního oběhu. Tím vyvolávají požadovanou tělesnou reakci jako například snížení oxidačního stresu, zpomalení stárnutí, zvýšení prokrvení a podobně. Zároveň však působí celostně, protože vůně se při použití uvolňuje do ovzduší a prostřednictvím čichu se dostává do limbického centra v mozku. Zde vyvolává reakce na neurochemické úrovni, které ovlivňují psychický stav. Vůně tak působí na emoce, náladu i vzpomínky, dokážou povzbudit, uvolnit při stresu a napětí, harmonizovat. Směsi éterických olejů u jednotlivých výrobků volíme tak, abychom zajistili jejich účinnost podle záměru, který má výrobek naplnit, ale vždy platí základní pravidlo, musí nám prostě vonět.