- nejširší portfolio pěstící a léčebné přírodní kosmetiky s certifikací CPK nebo CPK BIO
Proč přírodní kosmetika od Nobilis Tilia:
- neobsahuje chemické konzervanty, umělá barviva a aromata
- nechává zcela vyniknout účinkům přírodních látek
- díky obsahu éterických olejů působí pozitivně na psychiku
- díky obsahu rostlinných olejů nejvyšší kvality komplexně pečuje o pokožku
- naše pleť a pokožka ji přijímá mnohem snáze
Co kosmetika Nobilis Tilia nabízí:
- komplexní péči o různé druhy pleti a pokožku celého těla
- ucelené řady pro děti, ženy, muže
- speciální řady pro nastávající maminky a miminka
- přírodní kosmetiku pro péči o ekzematickou a psoriatickou pokožku
Pravidla soutěže:14denní soutěž
o 6 sad certifikované přírodní kosmetiky Nobilis Tilia probíhá od pondělí 12. listopadu do neděle 25. listopadu 2012.
Pravidla vyhodnocování soutěží
Výhru májí šanci získat soutěžící, kteří správně
zodpověděli všechny soutěžní otázky a jejichž REGISTRACE obsahuje
všechny povinné údaje.
6 z vás, kdo splní podmínky soutěže, může získat
1.-2. místo: Sada Marocký sen
- jedinečné regenerační a zvláčňující účinky arganového oleje a lávové země zvané marocký kámen
3.-4. místo: Holící sada pro muže
- pro jemné a šetrné holení a následnou regeneraci a ochranu pleti
5.-6. místo: Balíček Radost ze života
- pro úlevu od deprese nebo strachu, pro zklidnění a povznášející účinky na psychiku, pro radost, optimismus a harmonii
Směs éterických olejů Radost ze života pro navození příjemné nálady kdykoli během dne.
Vyhodnocení soutěže proběhne dne 26. listopadu 2012 a výherci budou zveřejněni v kategori Výherci soutěží. Výhry budou výhercům doručeny nejpozději do 15. prosince 2012 poštou na adresu uvedenou v registraci.
Každý den 1 nová soutěžní otázka. Výherce vzejde pouze ze čtenářek/čtenářů, kteří odpověděli správně na všechny soutěžní otázky.
Odpovídat můžete až na 4 otázky zpětně (tzn. v pátek můžete odpovídat na otázku z pondělí). Poslední den, kdy můžete odpovídat na tyto otázky je dnem, kdy soutěž končí, tedy neděle 25. listopadu 2012.