Čtvrtý ročník autorské hudební soutěže pro začínající umělce Coca-Cola PopStar 2007 vyhlašují dnes společnost Coca-Cola Česká republika a SONY BMG Music Entertainment.
Hudební skupiny či jednotlivci, kteří jsou na začátku své umělecké dráhy a zatím nemají zázemí u některého hudebního vydavatelství, dostanou opět jedinečnou příležitost předvést svůj talent před hudebními odborníky a zapsat se do povědomí veřejnosti prostřednictvím Coca-Cola PopStar 2007.
"Naše soutěž Coca-Cola PopStar 2007 umožňuje rozvíjet a podporovat mladé talenty. Vítězné kapely minulých ročníků Coca-Cola PopStar 2007 100°, UDG nebo Temperamento se úspěšně prosadily na hudebním poli, získaly spoustu nových fanoušků, koncertovaly na zahraničních festivalech a vydaly mimořádně kvalitní autorská alba. Chceme v tomto duchu pokračovat i v roce 2007", prohlásil Zdeněk Vilímek, ředitel pro vnější vztahy společnosti Coca-Cola Česká a Slovenská republika, při zahájení letošního ročníku Coca-Cola PopStar 2007.
Do soutěže Coca-Cola PopStar 2007 je možno se přihlásit s demo-nahrávkou nejméně 3 skladeb až do 30. dubna 2007.
Semifinálové kolo Coca-Cola PopStar 2007 s účastí 10 vybraných kapel nebo jednotlivců proběhne v květnu a na začátku června se uskuteční veřejný finálový koncert 3 nejlepších účastníků soutěže, z nichž odborná porota následně určí absolutního vítěze Coca-Cola PopStar 2007. Podrobná pravidla a termíny konání jednotlivých kol soutěže najdou zájemci od 5. března na internetových stránkách Coca-Cola PopStar 2007.
Na výběr soutěžících pro účast v semifinálovém kole Coca-Cola PopStar 2007 bude mít významný vliv názor veřejnosti, neboť pět účastníků semifinále vzejde z veřejného internetového hlasování o hudebních příspěvcích umístěných na stránkách soutěže Coca-Cola PopStar 2007 a dalších pět kapel nebo jednotlivých hudebníků vybere odborná porota.
Účastníci soutěže Coca-Cola PopStar 2007 mohou svoje soutěžní skladby umístit v elektronické podobě na oficiální webovou stránku soutěže Coca-Cola PopStar 2007, nebo je zaslat poštou na CD do hudebního vydavatelství SONY BMG Music Entertainment (Palackého 1, 112 99, Praha 1) jako v předešlých ročnících. Každá kapela nebo jednotlivec přihlášený do soutěže bude mít na webové stránce soutěže Coca-Cola PopStar 2007 svůj prostor. Objeví se zde jak příspěvky, které si na tyto stránky uloží účastníci sami, tak i nahrávky došlé poštou na CD.
Internetová stránka soutěže Coca-Cola PopStar 2007 je navíc součástí evropské internetové platformy Coca-Cola Music Network, kde se bez geografického omezení prezentují začínající hudebníci z mnoha zemí Evropy. Registrací v české sekci Coca-Cola Music Network tak místní hudebníci dosáhnou toho, že jejich původní české skladby budou bez omezení přístupné k poslechu přes Internet širokému mezinárodnímu publiku.
Hlavní cenou pro nejúspěšnějšího účastníka soutěže Coca-Cola PopStar 2007 je natočení a vydání alba u hudebního vydavatelství SONY BMG Music Entertainment. Kromě vydání alba čeká vítěze účast na letních hudebních festivalech v Čechách i v zahraničí a na podzim také vystupování v roli předkapely na turné některé ze zavedených českých kapel.
Čtěte také další zajímavé články o hudebním poli:
UDG přichází s albem Buď a nebe
Temperamento slaví v Lucerna music baru
ZUZI
Chytrá Žena.cz