-Komerční sdělení-
Únor férový, čisté svědomí. Právě tak zní podtitul společné kampaně společnosti Lidl Česká republika a organizace Fairtrade, která v průběhu února vyzývá Čechy, aby prostřednictvím svých nákupů jednali co nejférověji a rozhodovali se při nákupech podle původu potravin. Férové nakupování přitom nemusí být drahé ani složité. Víte, jak na to? V Lidlu to jde hladce.
Společnost Lidl se letos připojila ke kampani "Fairbruary, měsíc Fairtrade nákupů" celosvětové organizace Fairtrade, která probíhá po celý únor a zapojit se do ní můžete i vy ve všech prodejnách.
Jak? Hledejte známku FAIRTRADE.
Že to jde v Lidlu snadno, poznáte hned – známkou se totiž pyšní široký výběr čokolád a čokoládových výrobků. Zodpovědně si můžete také vychutnat kávu z kávomatů, které Lidl již před několika lety nainstaloval ve všech svých prodejnách a ze kterých si můžete po nákupu dát lahodné cappuccino, latté, či černou kávu.
A proč je férové nakupování důležité?
1. Přispívá ke zlepšení životních podmínek - Každý nákup Fairtrade produktů pomáhá zlepšit životní podmínky pro pěstitele a pracovníky v Latinské Americe, Africe a Asii, tedy ve vývozních zemích.
2. Přispívá k udržitelnosti – Nákupem pomáháme financovat udržitelné zemědělské postupy, které chrání naši planetu. Fairtrade omezuje používání pesticidů a podporuje šetrné pěstování.
3. Přispívá ke společenské odpovědnosti – Při každém férovém nákupu ukazujeme, že nám záleží na etických a spravedlivých obchodních praktikách.