-Komerční sdělení-
Společnost P&G neustále usiluje o inovace, které zlepšují životy spotřebitelů na celém světě a mění způsob, jakým spotřebitelé provádí každodenní hygienu od holení až po praní prádla, a zároveň s tím budují udržitelnější budoucnost. Na letošním ročníku veletrhu CES spotřebitelům představila celou škálu nových produktů a inovací, které zároveň řeší naléhavé problémy, jako je udržitelnost a zachování životního prostředí.
Na tyto body se inovace v rámci udržitelnosti zaměřují nejvíce:
• Použití recyklátu při výrobě obalů i samotných produktů
• Produkty, při jejichž používání se spotřebuje mnohem méně vody a elektřiny
Protože portfolio produktů společnosti P&G je široké a denně její produkty používá několik miliard lidí, má i malá změna obrovský význam pro planetu. A týká se to i holicích strojků a žiletek určených na pro pánské či dámské holení. Každá inovace značky Gillette a Venus je vyvíjena nejen s ohledem na funkčnost, design nebo uživatelský komfort, ale bere v potaz také ochranu životního prostředí.
Když před více než 120 lety pan King Camp Gillette zdokonalil holicí žiletku tak, že se stala velmi jednoduchou pro používání, a navíc přišel s takovým obchodním modelem, že si ji mohl dovolit úplně každý, odstartoval nikdy nekončící éru inovací těchto holicích pomůcek. A na co se zaměřují ty úplně nejnovější?
Úprava vousů s řadou King C. Gillette
Heated Razor pro pohodlnější oholení
Holení pro dámy – Gillette Venus Rosegold
Dámský holicí strojek Gillette Venus Rosegold je tu pro holení citlivé pokožky. 5 břitů zajistí dokonalý výsledek a zvlhčující pásky s Aloe Vera pokožku zklidní a vyživí. Holicí strojek má kovovou zlatorůžovou rukojeť, kterou můžete používat prakticky donekonečna, takže šetříte životní prostředí. Holicí strojek a náhradní holicí hlavice jsou navíc v souladu se šetrným přístupem P&G k životnímu prostředí zabaleny v plně recyklovatelných obalech.