Zapojte se i Vy a tento týden nakupujte v síti drogerií a parfumerií ROSSMANN výrobky se symbolem úsměvu. Celá* jejich hodnota je započítána do výsledného výtěžku charitativní kampaně, který bude předán Nadaci Naše dítě na konkrétní projekty.
Pondělní zahájení kampaně si v jedné ze 111cti prodejen ROSSMANN nenechaly ujít ani známé osobnosti. Přišly nakoupit drogerii označenou symbolem kampaně a tím darovaly dětem úsměv. „Vážíme si podpory Ivany Gottové, která při nás stojí už druhým rokem, a jsme rádi, že darovat dětem úsměv prostřednictvím této kampaně přišli také Mahulena Bočanová s Romanem Vojtkem a Petrem Vondráčkem. Je to pro nás velká čest a díky nim bylo zahájení opravdu slavnostní,“ řekl František Wagner, jednatel společnosti ROSSMANN.
„Jsem ráda, že mohu pomoci. Měla jsem příležitost být součástí kampaně i v loňském roce a osobně jsem se účastnila i předání přístroje v porodnici v Praze Podolí. Byl to pro mě i mého manžela skutečně nevšední zážitek. Předčasně narozené děti, které mnohdy váží jen několik málo set gramů, jsou tak bezbranné a zároveň tolik statečné. Je dobře, že se koná charitativní kampaň, která pomůže desítkám těchto dětí,“ řekla Ivana Gottová.
„Nadace Naše dítě a paní ředitelky Zuzany Baudyšové si vážím a jsem ráda, že mě nadace oslovila k účasti v této nesmírně přínosné charitativní akci, kdy každý skutečně nakoupí, co běžně potřebuje a díky tomu jsou jeho peníze předány na pomoc handicapovaným a novorozeným dětem. Je to skvělé a jsem ráda, že mohu být u toho,“ řekla herečka a moderátorka Mahulena Bočanová.
„Pomáhat ostatním lidem by mělo být samozřejmou součástí života a obzvlášť, když se pomoc týká dětí. Proto jsme neváhali ani chvíli a okamžitě souhlasili, že kampaň podpoříme,“ shodli se Roman Vojtek a Petr Vondráček.
Do charitativní kampaně „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ se můžete zapojit až do soboty 24. září 2011 ve všech 111cti prodejnách ROSSMANN po celé České republice, kde na vás čeká 280 vybraných produktů označených symbolem úsměvu. „Tato charitativní kampaň je v dnešní době velmi výjimečná svým přístupem k pomoci dětem a my si vážíme skutečnosti, že Nadace Naše dítě byla již potřetí oslovena ke spolupráci. Děkujeme všem laskavým lidem, kteří se do kampaně zapojí,“ dodává ředitelka nadace Zuzana Baudyšová.
Kde konkrétně výtěžek pomůže, ukazuje video, které najdete na stránkách:
www.rossmann.cz nebo na www.youtube.com/nasedite.
Informace o akčním sortimentu charitativní kampaně a aktuální stav konta se dozvíte na www.rossmann.cz