Autoři: Voříšek Karel, Vysekalová Jitka
Nakladatelství: Grada
Datum vydání: 7.4. 2015
Formát: 160 x 240 mm
Počet stran: 224
Cena: 299 Kč
První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování.
Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů.
Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností.
Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života.
Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.
O autorech knihy Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu:
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., vystudovala psychologii na FF MU v Brně, kde později získala doktorát na FSS. Je dvojnásobnou prezidentkou: České marketingové společnosti a Lady Wine Clubu, obojí dělá ráda. Byla i ředitelkou vlastní výzkumné agentury Marktest. Také radí ostatním, pokud se zajímají o psychologii trhu a reklamy, a má zkušenosti s marketingovým výzkumem.
O znalosti, které za mnoho let praxe nasbírala, se dělí se studenty UTB ve Zlíně, VŠE v Praze a můžete ji potkat i na odborných seminářích a konferencích. Napsala mnoho knížek, většinou odborných, na téma psychologie reklamy - jak se chováme jako spotřebitelé, co s námi dělají emoce, když vystupujeme v roli zákazníka - i o tom, jak to všechno zkoumat. Vydala sbírku veršů Mým láskám a chystá se na další, věnované lásce k nápoji ušlechtilému, jakým je víno. Jen co přestane psát ty odborné knížky a prázdniny jí zůstanou na veršování.
PhDr. Karel Voříšek vystudoval FF UK v Praze, kde získal i doktorát. Na rozdíl od Jitky se mu prezidentování zatím vyhnulo, i když, jak s oblibou říká, "nikdy neříkej nikdy". Začínal jako programový hlasatel, pak moderátor a redaktor v Československé televizi Praha. Podnikatelské zkušenosti získal jako spolumajitel reklamní agentury, ředitel akciové společnosti i obchodní ředitel public relations agentury. V roce 1998 se znovu objevil před televizní kamerou, tentokrát jako moderátor zpravodajství.
Od května 2013 je moderátorem Zpráv televize Prima. Vede přednášky a semináře na téma "Dokonalá rétorika a přesvědčivé vystupování", a to jak pro firmy, úřady a jednotlivce, tak i na vysokých školách. A také píše verše a dělí se o ně s návštěvníky krásných poetických večerů Šansonění.
Tuto knihu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu koupíte v knihkupectví a na internetových stránkách nakladatelství Grada.cz
Vendula Vrablová
ChytráŽena.cz
ChytráŽena.cz