-Komerční sdělení-
Dobrá zpráva pro všechny milovníky knížek – společnost Rondo.cz nově spolupracuje s největším knihkupectvím v ČR Luxor, což pro zákazníky knihkupectví otevírá možnost soutěžit o řadu lákavých cen v hodnotě 15 milionů korun.
Zákazníky Luxoru čekají zbrusu nové odměny za nákupy, konkrétně při nákupu v kamenné prodejně od 300 do 499 Kč získají nakupující po celé ČR stříbrný los, při nákupu nad 500 Kč zlatý los. S těmito losy se pak mohou zúčastnit soutěží na Rodno.cz a vyhrát ceny v hodnotě 15 000 000 Kč.
Už teď mohou uživatelé na Rondo.cz tipovat zemi, která vyhraje fotbalové mistrovství světa nebo se účastnit klasických soutěží o atraktivní ceny. Výherci si tak odnesou třeba MacBook Air 13, iPhone 7 128 GB, herní konzoli Sony PlayStation 4 PRO 1TB nebo 4K Ultra HD LED TV Panasonic TX-55EX603E. Vyloženě letním hitem před dovolenou je pak možnost vyhrát oblíbený Paddle Board Oceana Tech. Aktuální soutěže a informace o fungování hry najdete na www.rondo.cz
Ač Rondo funguje teprve přes rok, už si ho oblíbily stovky tisíc lidí, kteří každý den píší své nadšené recenze na Facebook a web www.rondo.cz/stranky/pribehy. Někdo si udělal radost výhrou jen tak, jiní ji věnují blízkým k narozeninám. „Díky Rondo za první výhru v životě – vyhrála jsem nový iPhone, mám to jako předčasný dárek k narozeninám,“ píše Lenka z Prahy. „Nevěřil jsem, že to funguje, ale pak jsem dostal za nákup ve Sparkysu body, tak jsem to vyzkoušel a vyhrál jsem pro malou další hračku,“ svěřil se Tomáš z Přerova.
Rondo.cz aktuálně využívá přes 710 000 registrovaných uživatelů, kteří od vzniku projektu odehráli více než 1,8 milionu her o nejrůznější ceny. Originální a moderní řešení je první svého druhu na světě a využívají ho kromě knihkupectví Luxor například značky Království hraček Bambule a Sparkys, AXA, sLéky.cz, Bonino.cz nebo ASUS.
S originálním nápadem nového řešení věrnostních a motivačních programů využívajících prvky gamifikace a nových trendů v e-commerce přišel Lukáš Vršecký, bývalý B2B manažer společnosti Alza. Nápad se zalíbil investorům Janu Hřebabeckému a Tomášovi Kučerovi, kteří se rozhodli nově založenou firmu nejen zainvestovat, ale podílet se i na jejím dennodenním řízení a rozvoji.