-Komerční sdělení-
Procter & Gamble před Letními olympijskými hrami v Riu 2016 přivítal sportovce, jejich maminky a hosty v P&G Family Home
Otevření P&G Family Home uvedla zlatá olympionička Nadia Comăneci a vystoupení bubeníků z brazilské skupiny Olodum
V předvečer slavnostního zahájení Letních olympijských her v Riu společnost Procter & Gamble, celosvětový partner olympijských her, oficiálně otevřela P&G Family Home. V tomto „druhém domově pro sportovce“ budou značky jako Gillette®, Pantene® a Tide® v průběhu konání her k dispozici sportovcům, jejich maminkám a rodinám z celého světa.
Otevření P&G Family Home se zúčastnila držitelka pěti zlatých medailí (gymnastika) a ambasadorka značky Tide Pods® Nadia Comăneci. Ta oficiálně přivítala maminky sportovců ze zemí celého světa včetně Spojených států, Nizozemska, Itálie, Španělska, Francie, Řecka, Ukrajiny, Polska a hostitelské země – Brazílie.
Jako první gymnastka, která získala v olympijském závodu nejvyšší možnou známku 10, Comăneci s maminkami diskutovala nejen o tom, jak předefinovala sportovní gymnastiku jako disciplínu, ale také jak posunula očekávání ženských sportovkyň po celém světě. A právě to se snaží předávat jako ambasadorka v rámci kampaně Evolution of Power pro značku Tide Pods®.
„Nešla jsem na olympiádu v roce 1976 proto, abych získala všech deset bodů, ale proto, abych se naučila být dostatečně silná toho dosáhnout,“ řekla Comăneci. „Je úžasné pozorovat, jak se tento sport změnil v posledních 40 letech a jak se sportovkyně vyvíjí a nadále nás všechny ohromují,“ říká Matej Podobnik, Communication Manager společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu.
Součástí slavnostního otevření byla také bezplatná nabídka služeb od značek P&G pro všechny hosty včetně sportovců, jejich maminek a rodin. Služby zahrnovaly vlasový styling, proměny, manikúru a holení od značek Pantene®, Aussie®, CoverGirl® and Gillette®. Hosté byli také pozváni k natočení videa pro kampaň značky Always #LikeAGirl, která podporuje dívky po celém světě k ‘Keep Playing #LikeAGirl." Toto snaha je součástí závazku značky předcházet nízkému sebevědomí dívek během puberty, protože sport je známý jako jeden z hlavních hnacích sil pro ženskou sebedůvěru.
„Jsem moc ráda, že si společnost P&G uvědomuje důležitost maminek a rodin v našich životech,“ říká Barbora Špotáková, olympijská oštěpařka a ambasadorka kampaně „Děkuji, maminko“ společnosti P&G. „Otevřením Family Home poskytuje rodinám sportovců možnost nabrat dostatek sil před tím, než se vypraví fandit svým nejbližším na stadion a posílit je tak v boji o ta nejvyšší místa,“ doplňuje.
Na akci bylo také uvedeno nedávno zveřejněné video značky Gillette Perfect Isn’t Pretty. To odhaluje tvrdé a často přehlížené boje, kterým musí sportovci čelit ve své snaze o dokonalost.
Americký držitel olympijské medaile (desetiboj) a ambasador značky Gillette® Ashton Eaton, jenž ve filmu účinkuje, řekl: „Perfect Isn’t Pretty vzdává čest tvrdé práci, kterou my, jako sportovci, podstupujeme na naší cestě za dokonalostí – a tím nemyslím jen konečný výkon, ale celé úsilí od začátku až do konce. Protože nyní pokračuji v této cestě tady, v Riu, jsem vděčný, že společnost P&G bude během her pečovat o mou maminku ve Family Home.“
Akci uzavřelo vystoupení skupiny Olodum – slavného brazilského pochodového orchestru, jehož jedinečná atmosféra a zvuk doprovází také soundtrack videa Perfect Isn’t Pretty značky Gillette.
„Jsme poctěni, že můžeme být zde v Riu ve P&G Family Home, kde jsou produkty našich značek k dispozici sportovcům, jejich maminkám a rodinám během jejich olympijské cesty,“ řekl Phil Duncan, P&G Global Design Officer. „Jsme si vědomi toho, že nikdy nemůžeme dostatečně poděkovat rodinám sportovců za jejich snahu, proto je toto naše cesta, jak říci ‘děkuji’. O to se snažíme nejen prostřednictvím kosmetických procedur, ale také skrze komfort Family Home, který nabízí i služby prádelny Tide a místo k odpočinku během her.“
Jako hrdý sponzor maminek bude společnost P&G hostit sportovce a jejich rodiny z celého světa v P&G Family Home až do závěrečného ceremoniálu Olympijských her v Riu 2016.
O programu společnosti P&G na olympijských hrách
Kampaň „Děkuji, maminko“ společnosti P&G odstartovala v dubnu uvedením videa „Strong“ – to sleduje olympijské cesty čtyř maminek a jejich dětí. Snímek ukazuje malé i velké momenty, v nichž síla maminek hraje zásadní roli a které spějí do okamžiku, kdy dítě stane na největší světové scéně – na olympijských hrách.Značky společnosti P&G chtějí pro maminky na celém světě jen to nejlepší. Ne jen pro maminky olympioniků, ale pro všechny maminky na světě. Jako celosvětový partner olympijských her budou značky P&G jako Tide, Gillette, Bounty a Pampers doprovázet atlety na jejich cestě za olympijským vítězstvím a zároveň podporovat jejich maminky, které při nich stály na každém kroku jejich cesty. Kampaň bude propagovat 18 značek ve více než 35 zemích světa prostřednictvím televize, digitálního obsahu, in-store reklamy, public relations a sociálních médií.