-Komerční sdělení-
Legendární značka zmrzlin Polárka v letošním roce slaví sedmdesát let od svého založení. Velkým milníkem pro Polárku byl již rok minulý, kdy její výrobu rodinná firma Alimpex FOOD a.s. obnovila a po letech odmlky znovu vrátila na pulty obchodů.
Svůj název dostala Polárka po úplně prvním mláděti ledního medvěda, kterého se kdy v ZOO celosvětově podařilo odchovat až do dospělého věku. To se povedlo v pražské ZOO. Medvědí mládě bylo v té době velmi populární a stalo se jedním ze symbolů pražské zoologické zahrady. Pražské mrazírny proto využily její ohromné popularity a začaly v roce 1949 do obchodů dodávat zmrzlinu s jejím jménem i obrázkem. Polárka se tak stala dodnes užívaným synonymem pro zmrzlinu, i když od jejího vzniku uplynulo již 70 let. Letošní jubilejní rok obohatí sortiment Polárky o novinky v podobě Smoothie jahoda-banán, Lážo Plážo, Hogo Fogo tripple pomeranč, Hogo Fogo tripple čokoláda nebo Zorba jogurtová zmrzlina s medem a mandlemi na dřívku.
„Přestože jsme v loňském roce uvedli Polárku na trh poměrně pozděj, než je pro trh zmrzlin obvyklé, zaznamenali jsme velký úspěch mezi spotřebiteli. Polárka je zkrátka známá a velice oblíbená,“ uvádí Martin Kincl, marketingový ředitel značky Polárka. „Přestože se jedná o tradiční značku, zavedli jsme řadu inovací, jak v recepturách, tak grafice, aby Polárka měla co nabídnout všem generacím,“ dodává Martin Kincl
Výrobky Polárka se na trhu objevovaly nepřetržitě od svého založení až do roku 1989, ale i po něm. Ovšem ne v takové míře, jako dříve. V roce 2018 prodělala značka Polárka velký comeback a dostala zbrusu novou tvář. Došlo k inovaci loga, kde i nadále zůstala ve znaku původní ikona – medvědice Polárka. Polárka ale nabídla zákazníkům i čtyři nové výrobkové řady a představila celou řadu nejrůznějších zmrzlinových dobrot.
Letošní rok 2019 uvede Polárka tyto novinky:
Smoothie jahoda-banán
Protože popularita smoothie je stále větší. A tak není divu, že tento trend dorazil i do světa zmrzlin. Značka Polárka již v loňském roce přišla se dvěma příchutěmi v této řadě a v letošním roce se ji rozhodla doplnit o novinku plnou ovocné chuti. Smoothie jahoda-banán, šťavnatá svěží zmrzlina obsahuje minimálně 39% ovoce. Její osvěžující, a přesto plná chuť je to pravé pro letní dny plné slunce. Cena je 12,90 Kč.
Lážo Plážo
Značka Polárka přichází s letní novinkou, která okouzlí svou křehkostí. Jedná se o největší sandwich na trhu s klasickou recepturou oblíbené ruské zmrzliny vylepšený o lahodnou čokoládovou sušenku. Trefný název Lážo Plážo a tvar zmrzliny evokuje lehátko a příjemné chvíle strávené u vody s přáteli. Lážo Plážo je nejlepší volba jak pro ty kteří rádi volí klasiku, tak pro milovníky retra. Cena je 17,90 Kč.Hogo Fogo tripple pomeranč
Řada Hogo Fogo tripple se v letošním roce rozroste o dvě unikátní příchutě. První z nich je prémiová pomerančová zmrzlina s trojitou polevou a pomerančovým toppingem uprostřed. Cena je 22,90 Kč.Hogo Fogo tripple čokoláda
Hogo fogo už nemůže být čokoládovější. Jde o prémiovou zmrzlinu s trojitou čokoládovou polevou a čokoládovým toppingem uprostřed. Cena je 22,90 Kč.Zorba jogurtová zmrzlina s medem a mandlemi na dřívku
Značka Polárka po loňském úspěchu rozšiřuje řadu Zorba o další lahodnou novinku. Tentokrát si smetanovou chuť řeckého jogurtu lze vychutnat i na dřívku a to v podobě Zorby jogurtové zmrzliny s medem a mandlemi. Její poctivá jogurtová chuť v kombinaci se sladkým medem, zalitá jogurtovou polevou a posypaná křupavými mandlemi jistě učaruje všem. Cena je 22,90 Kč.Zorba se smetanovým jogurtem lesní ovoce - 500 ml
Zmrzliny Polárka Zorba v rodinném balení letos obohatí svoji řadu také o příchuť lesního ovoce. Jemná smetanová zmrzlina propojená s chutí lesního ovoce a ozdobena sušeným ovocem. To pravé pro chvíle pohody s celou rodinu. Cena balení je 79,90 Kč.