-Komerční sdělení-
Osud módy leží v rukou těch, kteří jí žijí. Těch, kteří chtějí nahlédnout do zákulisí módního byznysu a dozvědět se více než jen to, jaké trendy budou vládnout příští sezonu. Vysoká škola módy MOD’SPE Paris Central Europe, jediná tohoto druhu v regionu střední Evropy, zahájila toto září v Bratislavě svůj první školní rok.
Odborníci z předních světových módních domů jako lektoři
Svou činnost zahájila škola otevřením tříletého studijního oboru produktový manažer pro módní marketing a design. V prvním ročníku získají studenti znalosti z kultury módy a z produktové specializace (historie módy, trendy v módě, úvod do fashion designu apod.), dále z marketingu v módě (základy marketingu, přehled e-commerce, ekonomické prostředí v módním průmyslu atd.), z všeobecné teorie (ekonomie, grafický design, obchodní angličtina atd.) a nechybí ani praxe. Druhý ročník už je věnován také prodeji a distribuci (přehled distribučních kanálů, brand management a propagace, kvantitativní manažerské zručnosti apod.).
Níže si můžete přečíst zvučná jména lektorů z předních světových módních domů, kteří působí na univerzitě jako lektoři.
KADER BENNACER – Consumer behavior
Působí v Adidas Group, Global Senior brand manager komunikace
ANTONELLA DE FAZIO – Collection development strategy, a Collection study
Působí jako designérka, která spolupracuje se značkami jako Levi’s Kids, Jacadi, La Halle a Ovale
ALAIN BOGE – The fundamentals of marketing
Působí jako profesor na IESEG School of Management v Lille, na University od Life Sciences na Ekonomické fakultě v Praze a na Fakultě managementu studií na univerzitě v Dillí
DIANA LEBEL – Fashion groups strategy
Po 24 letech kariéry v C&A v Paříži a v Düsseldorfu se stala profesorkou na IAE Montpellier, Esmod, EDHEC/ENSAIT/Institut Francais de la Mode
AUDREY KALBA – Key players a careers in fashion
Po kariéře na Christian Dior Couture v současnosti vyučuje na Vysoké obchodní škole jako INSEEC, Sup de Luxe, Université Paris Dauphine
LAUR MEYRIEUX – Fashion trends, a Introduction to fashion design
Pracuje jako kreativní ředitel a designer pro několik značek jako Agnés B., Hermes,
Pierre Herma Paříž, Vanessa Bruno
Mária Štraneková – History of costume and fashion, Introduction to fashion sketch
Momentálně učí na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Matěj Drobný – Graphic design
Působí naUniverzitě Alexandra Dubčeka v Trenčíně
Silvia Paveková – Oral and written communication
Aktuálně působí na MOD’SPE Paris CE.
MOD’SPE Paris klade silný důraz na úzké propojení teorie s praxí, jež trvá od dvou do čtyř měsíců v každém roce studia. Praxi studenti absolvují v některém z módních domů, jako The Kooples, Paul & Joe, La Halle, Jennyfer, Hermès, Christian Dior, Courrèges, Pimkie, Vente privée, Le bon marché, Dim, Printemps, Morgan, Princesse Tam Tam, Comptoir des cotonniers apod.
SLIBNÝ ODRAZOVÝ MŮSTEK – UPLATNĚNÝ ABSOLVENTŮ 85-90 %
Volba MOD´SPE Paris Central Europe je investicí do budoucna, absolventi mají záruku, že učiní ze své záliby povolání, získají vynikající vzdělání od profesionálů ze světa módy a dokáží se plynule zařadit do aktivního života. Důkazem je procento uplatnění absolventů po získání diplomu ve výši mezi 85 a 90 %. „Kdo se přidá k MOD´SPE Paris Central Europe, stává se nejen součástí Paris Fashion Business School, ale celé sítě složené z několika stovek podniků a bývalých absolventů,
kteří jsou připraveni spolupracovat a pomáhat v průběhů celé nadcházející kariéry,“ zdůrazňuje Daniel WERTEL, ředitel MOD´SPE Paris a předseda Francouzské federace dámské konfekce.