Od zaměstnavatele jsme dostali poukázku na 500 Kč na nákup v lékárně. Rozhodla jsem se, že si koupím sandály. Staré mi už dosluhují, a tak poukázka přišla jako na zavolanou. Výběr byl docela široký. Mne hned na první pohled upoutaly světle hnědé sandálky. Již měli poslední tři páry, tak na ně byla sleva 50 % - stály tedy oněch 500 Kč. Zajásala jsem a koupila si je.
Druhý den jsem šla do města – od domu na náměstí to mám asi kilometr. Již v polovině cesty jsem měla pocit, že se mi pravá bota nějak naklání. Při prohlídce podrážky jsem nic nezjistila. Šla jsem tedy dál. Na náměstí už se mi pata pravé nohy bořila do boty a levá bota se mi nakláněla. Při pohledu na pravou botu jsem se zhrozila. Celá bota byla prasklá. Vyřídila jsem si tedy to, co jsem nutně potřebovala a usoudila, že domů už v botách nedojdu. Měla jsem totiž obavu, že mi obě paty brzy odpadnou. Sedla jsem si na lavičku a zatelefonovala dceři, aby mi přinesla mé staré „otrhané“ sandály. Když asi po dvaceti minutách dorazila a uviděla mé „nové“ boty, strašně se smála. Nedávno si totiž koupila boty na vietnamské tržnici a po dvou dnech nošení se jí rozbily. Tenkrát jsem jí řekla, ať si raději boty kupuje v kamenných obchodech. Nyní mi to ihned připomněla.
Ještě ten den odpoledne jsem šla boty reklamovat. V lékárně byl stejný prodavač a ještě si mne pamatoval. Když na trosky bot kouknul, hned mi nabídl výměnu nebo výběr jiných bot za cenu 500 Kč. Váhala jsem, protože se mi líbily ještě jedny sandály, byly jiné značky, ale bílé. Kdyby byly tmavší barvy, asi bych si je vzala. Navrhla jsem, jestli by mi mohl vrátit peníze. Pan prodavač chvíli váhal, ale nakonec souhlasil. Podepsala jsem reklamační formulář, převzala peníze a z lékárny odešla. Smutně jsem se podívala na své staré boty a řekla si: „Ještě, že jsem je včera nevyhodila do popelnice, to bych teď chodila bosa“.
Když jsem tuto příhodu vyprávěla své známé, řekla mi, že její matka měla loni podobný problém s polobotkami. Nejsem tedy jediná. Nejdříve mne napadlo, jestli nebyl kazový pouze tento jediný pár. V lékárně jsem se ptala pana prodavače, jestli tyto sandály už někdo reklamoval. Řekl mi, že ne a pokud by prý 2 – 3 páry byly reklamovány, vrátili by všechny boty této značky dodavateli jako kazový výrobek. Což se mi moc líbilo. Nekvalitní boty přece do prodejny zdravotnických potřeb nepatří.
ChytráŽena.cz