-Komerční sdělení-
Rohlik.cz má letos deváté narozeniny. Za dobu svého fungování zcela změnil způsob, jakým české domácnosti nakupují potraviny a další zboží. Díky svému širokému sortimentu - od avokáda po zmizíky - a inovativnímu přístupu k nákupům šetří zákazníkům čas a ti ho pak mohou využívat efektivněji. Třeba ho strávit s rodinou nebo svými koníčky. A takto chytře už s ním nakoupilo téměř milion českých domácností.
Statistiky ukazují, že člověk stráví v supermarketu průměrně 9 měsíců svého života. Rohlík však nabízí alternativu, která umožňuje zákazníkům využít tento čas jinak. Smysluplněji. Za 9 let fungování Rohlíku využilo jeho služeb skoro 950 000 českých domácností, což představuje téměř desetinu české populace. Pro představu - tolik osob by se muselo vměstnat do cca 17 000 autobusů, které by je rozvezly do 1800 kamenných supermarketů. Díky Rohlíku to ale není potřeba a zákazníci mohou nakupovat v klidu z domova. A tam jim už Rohlík doručil celkem přes 30 milionů objednávek. A pokračuje dál.

Navíc k tomu všemu Rohlík rád šetří životní prostředí, jeho flotila totiž produkuje díky elektro a CNG automobilům méně CO2 než klasické motory. Snižuje tak uhlíkovou stopu a doručuje potraviny ekologičtěji. „Samotná podstata fungování Rohlíku je maximálně udržitelná. Zatímco pro 11 nákupů dojede do klasického supermarketu 11 aut, Rohlík v rámci jedné cesty autem rozveze právě 11 nákupů,” vysvětluje CEO Rohlíku Martin Beháň. A astronomická čísla mluví jasně, počet ušetřených kilometrů je pro ilustraci o 20 milionů km delší než vzdálenost planety Mars od Země.

K 9. výročí rozšíření služby a nové distribuční centrum
Právě na 9. výročí svého založení Rohlik.cz chystá otevřít nové automatizované distribuční centrum v Ostravě. Toto rozhodnutí firmě umožní rozšířit svou působnost do nových regionů a posílit svou zákaznickou základnu. Lidé v Ostravě a okolí si tak budou moci naplno vychutnat služeb Rohlíku.
CEO společnosti Martin Beháň

A jak dodává CEO společnosti Martin Beháň, nebyly by to narozeniny bez dárků a překvapení pro své zákazníky: „Ačkoliv konkrétní detaily našich oslavových akcí zatím zůstávají v tajnosti, mohu prozradit, že budou skutečně 've jménu devítky'. Všem našim zákazníkům, kteří v průběhu příštích dvou týdnů uskuteční nákup na Rohlíku, nabízíme možnost vyhrát 9 999 Kč na jejich další nákupy," říká a uzavírá: „Chceme touto cestou poděkovat všem našim zákazníkům za devět let důvěry a upřímně se těšíme na další roky plné inovací v oblasti retailu.”