Letošnímu roku dominují kromě klasických barev také různé odstíny růžové, jemná lososová, pivoňková, jahodová, fialová, vínová, lila, tyrkysová či pomněnkově modrá. V kolekcích spodního prádla se tak objevují různé barvy, většinou v jemných odstínech a v kombinacích, které spolu ladí a tvoří jednotu.
Rok 2011 klade hlavní důraz na ženskost. Absolutně IN tak jsou podprsenky s push-up efektem a půlové střihy, takzvané bardotky, zvýrazňující ženské vnady.
„V roce 2011 kladou výrobci ještě větší důraz na ženskost střihů, tedy vše, co zdůrazní ženské přednosti a ještě je podpoří. Z barev poletí na jaře především pastelové barvy, pak dojde i na výrazné odstíny vínové, tyrkysové, modré, růžové a různé odstíny oranžové. V šatníku by neměly chybět elegantní kousky, nějaké sportovní prádlo a také něco pro běžné nošení. Každá žena by také měla v šatníku mít alespoň jedno dráždivé erotické prádlo. V tomto sortimentu nejvíce letí například kombinace korzet, tanga a podvazky, a to v tradiční červené a černé,“ uvedl Michal Hubka.
Trendem roku 2011 je stále více zdobených detailů, třeba výšivek, kombinací materiálů nebo ozdob a dále krajek, které budou vyzdvihovat ženskost a smyslnost. Oblíbené jsou převážně materiály v hladkém provedení, hlavně satén a elastický tyl. Velmi žádané je také mikrovlákno doplněné právě o různé zajímavé detaily.
V nabídce známých značek se objeví například ozdobné šperky, mašličky a samozřejmě kombinace s krajkou, které jsou letos velkým hitem. Ze střihů kalhotek se znovu vrací do módy bokové kalhotky. Svou pozici v oblíbenosti si stále udržují tanga. Kalhotky by měly ladit s podprsenkou, ideálně by měly být kupovány v sadě, aby byl efekt spodního prádla úplný.
„Ženy milují pohodlí a přitom chtějí být krásné. To potvrzuje i vzrůstající obliba nočních košilek, pyžam a županů. Sexy na večer, svůdná po ránu, hlavně vždy krásná – toho se držíme a podle toho vybíráme zboží. Mezi nejoblíbenější materiály budou letos i nadále patřit především satén, elastické materiály a samozřejmě bavlna,“ doplnil Michal Hubka.
„I u nočního prádla zaujmou kombinace barev, například různé odstíny hnědé a tyrkysové, nebo šedé a růžové či fialové, a samozřejmě také letí výrazné vzory. Z těch jsou znovu oblíbené například puntíky nebo zvířecí tematika. Kombinace dominují i co se materiálu týče, a to třeba u košilek satén ve spojení s krajkou, která celek jemně doplní a dodá na ženskosti.“
U sportovního prádla je kladen důraz nejen na jeho funkčnost – mělo by sedět, dobře držet, avšak netlačit –, ale stále častěji se přihlíží k jeho estetické stránce. I v případě ženského sportovního prádla budou letos nejlákavější především zajímavé barvy a rafinovaný střih. Ideálními sportovními podprsenkami budou bezešvé v různých barvách, nebo hladké styly podprsenek, které dobře sednou. Velkým hitem letošního roku jsou u sportovních podprsenek prodyšné materiály, které dobře sedí, a zároveň kůže může volně dýchat.
„Naopak úplně OUT jsou letos kombinace podprsenky a kalhotek jiné barvy a stylu. Letošní rok ve spodním prádle je ve znamení harmonie – barva a styl podprsenky by měly korespondovat s kalhotkami. Nejvíce OUT, stejně jako každý rok, jsou nepadnoucí podprsenky, nebo vůbec nepadnoucí prádlo celkově. Krásné spodní prádlo dokáže vyzdvihnout půvaby své nositelky pouze v případě, že je zakoupeno ve správné velikosti. Letos se také již nenosí svítivé barvy spodního prádla, přezdobené podprsenky nebo spodní prádlo z umělých neprodyšných materiálů,“ řekl Michal Hubka.
Podle zkušeností se stále prodávají především komplety, tedy podprsenky s kalhotkami, a to až v 70 procentech z celkového objemu. Nejvíce se prodávají podprsenky (až 50 procent), dále košilky a noční prádlo, které zaujímá 10 procent, a v neposlední řadě také erotické prádlo s 20 procenty.
Zdroj: Astratex
Vendi V.
ChytráŽena.cz