pro profesní růst
Autor: Vogel Ingo
Formát: A5
Rozsah: 168 stran
Cena: 279 Kč
- Přesvědčivý projev
- Jedenáct zlatých pravidel
- Osobní vystupování
- Čtverec štěstí
Změňte svůj život! Jak? Není nic jednoduššího, stačí se jen rozhodnout! Tato kniha vám zaručeně pomůže. Nezmění vás, ale ukáže vám cestu. Nepřináší vám nové vědomosti, ale nové dovednosti - máte jedinečnou možnost zjistit, v čem spočívá příčina vašeho úspěchu a kvality života.
Ano... jsou to emoce! To je přesně to, co řídí veškeré vaše jednání. Právě vaše emoce jsou alfou a omegou! Naučte se je aktivně ovládat, ovlivněte je. Rozvíjejte spolu s námi své nadšení, svou vášeň, přesvědčení a pozitivní přístup. Staňte se úspěšnými a sebevědomími lidmi, kteří bravurně zvládají každou vypjatou situaci.
Autor Vogel Ingo:
Ingo Vogel je německý školitel v oblasti rétoriky a obchodního rozhovoru. Po období, kdy působil v profesionálním sportu a po studiu inženýrství, byl činný v distribuci produktů a služeb vyžadujících vysokou míru vysvětlení a poradenství. V roce 1997 založil společnost Ellwanger & Vogel, v roce 1999 se vyčlenily Semináře Ingo Vogela jako samostatný podnik.Média informují obšírně kromě jiného o jeho Emoční rétorice prodeje (Emotionale Verkaufsrhetorik)®, Systému přesvědčivého projevu (Power-Sprache-System)® a ATTRACTING® (Jak zapůsobit). Vogel je žádaným hostem v tisku, v rozhlasu i televizi, často vystupuje jako řečník na velkých akcích. Po celé Evropě připravuje vedoucí pracovníky, poradce a prodejce známých společností v oblasti rétorika prodeje a přesvědčivá řeč – z hlubokého přesvědčení a velkou chutí.
Ukázka z knihy Jak využít emocí pro profesní růst:
Touto napínavou knihou prochází jedno ústřední poučení: Vaše emoce jsou alfa a omega – velmi vědomé a pozitivně aktivní zacházení s nimi je výrazně spojeno s vynikající kvalitou života a velkou suverenitou ve všech oblastech života..................
Rozum je žel často naším největším protivníkem, chce „rozumět“, soudit, klasifikovat na důležité a nedůležité a někdy tak zahodí dobrou šanci. Když se jedná – jako zde – o naše dobré pocity, o chuť, zaujetí a více, smíme někdy s klidem zcela vědomě rozum vypnout. Tak jako tehdy, když jste se poprvé zamilovali a chýlilo se k prvnímu polibku: vzpomínáte… – na obrazy, hlasy či pocity? Platí, že:
S chutí a zaujetím se daří vše mnohem lépe, více nás to baví a máme z toho větší radost – my i druzí. Jedinečným, logickým a potěšujícím důsledkem je: větší úspěch!
Knihu Jak využít emocí pro profesní růst koupíte v knihkupectví a na internetové stránce nakladatelství Grada.
Hana Houbičková
ChytráŽena.cz
ChytráŽena.cz