-Komerční sdělení-
ETA a.s., tradiční a nejznámější značka domácích spotřebičů v České a Slovenské republice v letošním roce dokazuje, že je v Čechách opravdu doma. Po několikáté změně majitelů, ředitelů a vedení se jeví jako stabilizovaná a zcela jistě nakročená tím správným směrem.
V roce 2012 se zatím Etě podařilo získat hned několik prvenství, významných projektů i projektů, které pomáhají. ETA je dle průzkumů nejznámější značkou malých domácích spotřebičů.
Co se letos v Etě vše podařilo?
Připomeňme, že ETA má od loňského listopadu nového, majitele firmu HP Tronic Zlín, leadra a významného distributora na trhu s domácími spotřebiči a elektronikou. Dle neauditovaného výsledky za první polovinu letošního roku, ETA velmi zúžila ztrátu a míří do kladných čísel a ke kladnému hospodářství. Společnost se zapojila do několika charitativních projektů a tím nejvýznamnějším je zcela jistě charitativní kalendář Hodnoty času ve spolupráci s domovem seniorů Drachtinka v Hlinsku.
Dalším významným projektem se v roce 2012 stává spolupráce s Národním technickým muzeem v Praze. ETA se stává partnerem expozice Technika v domácnosti. Jedná se o retrospektivní výstavu produktů různých značek z dob dávno minulých do současnosti. Dále společnost zapůjčila produkty pro putovní výstavu Jak Fingerhut k Náprstkovi přišel.
A teď několik průzkumů:
ETA získala prvenství a několik umístění v soutěži IEA2012, jedná se o soutěž, kdy porota hodnotí nejefektivnější marketingové řešení. Více informací na stránkách Ety.Dle nejnovějších průzkumů veřejnosti je ZNALOST značky ETA vnímána takto: značku ETA si spontánně vybaví 84 % Čechů, přímo na 1. místě zmíní značku 62 % Čechů. ETA je nejznámější značkou malých domácích spotřebičů, s nápovědou (ze seznamu) značku zná 98 % všech Čechů. Větší povědomí o portfoliu značek elektrospotřebičů mají ženy než muži a 77 % z nich vlastní alespoň 1 výrobek ETA.
ETA, tady je doma.
Více na www.eta.cz nebo www.facebook/eta.cz