-Komerční sdělení-
Slyšeli jste už o novém trendu, který se jmenuje Rondo? Hit posledních měsíců využívá čím dál více lidí. Proč? Protože se jim to vyplatí. Rondo je on-line hra o hodnotné ceny, která nahradila nudné věrnostních systémy a kartičky s body, které stejně nikdo nevyužíval. Hraje ho už více než půl milionu lidí, kteří pravidelně soutěží o řadu lákavých cen, jako jsou tablety, mobilní telefony, hračky, vybavení domácnosti či auto.
Ač Rondo funguje teprve několik měsíců, už si ho oblíbily stovky tisíc lidí, kteří každý den píší své recenze na Facebook a web www.Rondo.cz.
„Vyhrála jsem chytré hodinky pro manžela, bude mít velkou radost! Díky moc Rondo,“ svěřila se Jana z Plzně. „Děkuji za výhru, dorazila poštou do dvou dnů. Vyhrál jsem Outdorovou a sportovní kameru Niceboy Vega 4K. Rondu se dá opravdu věřit, což se v dnešní době opravdu hodně cení, držím palce ať je co nejvíce spokojených hráčů,“ popřál nadšený výherce Michal z Prahy. „Hrál jsem poprvé a hned výhra!!! Rondo je super hra, vřele doporučuji všem, nasbírám rondony a hurá znovu do hry. Výhra byla v sobotu a doručena už v úterý,“ napsal Petr z Českých Budějovic.
Jak Rondo funguje?
Klasické věrnostní programy s kartičkami a body nikoho již moc nebaví. Rondo je oproti tomu hravý věrnostní systém. Zákazník nakoupí u vybraných firem a místo nudných věrnostních bodů dostane Rondony, neboli hrací žetony. Za ty pak může na webu https://www.rondo.cz/hra/#/ hrát formou napínavé online hry o spoustu cen – telefony, tablety a další elektroniku, hračky, výbavu do domácnosti nebo dokonce i o auto Toyota Avensis.
Od loňského roku, kdy Rondo začalo fungovat, má více než půlmilionu nadšených uživatelů a jako svůj věrnostní systém ho aktuálně nabízí více než 50 firem – například Království hraček Bambule a Sparkys, Herní svět, Sleky.cz, Boardstar, AXA Assistance, ASUS, Styx, Eastpak a další.
Veškeré informací o samotné hře najdete zde: https://www.rondo.cz/stranky/faq