-Komerční sdělení-

Už jste v obchodě narazili na růžovou Fantu? Pak by určitě neměla ujít vaší pozornosti! Kromě toho, že ochutnáte něco nového, si s novou Fantou můžete zkusit zahrát na tajného agenta a během května odhalit její tajnou příchuť. Když budete správně hádat a budete mít štěstí, můžete vyhrát zajímavé ceny včetně dovolené v exotické destinaci v hodnotě 150 000 Kč.
Fanta na český a slovenský trh přináší novou příchuť oblíbeného nápoje. O jakou příchuť se jedná, však ví jen několik vyvolených. Pokud chcete pravdu ukrytou v růžových lahvích a plechovkách odhalit i vy, vydejte se na svou misi.

„Cílem této netradiční kampaně je hlavně pobavit a vytvořit z každodenních momentů nevšední zážitek. Věříme, že mnoho milovníků Fanty se dokáže naladit na hravost a pestrost, se kterou je značka spojována, a že se do hledání tajné příchutě zapojí s vervou,“ říká brand manažerka značky Fanta Zuzana Staňková.

„Mám rád kreativitu a dobrodružství. A přesně tak bych novou kampaň Fanty popsal. Je veselá a pozitivní, což je v dnešní době mimořádně důležité, protože se mnohdy bereme až příliš vážně. Je příjemné občas udělat trochu bláznivé věci a jen se pobavit. Věřím, že nová Fanta přinese mnoho příjemných překvapení a jsem rád, že jsem toho součástí,“ říká youtuber Daniel „GoGo“ Štrauch, jenž je v Česku a na Slovensku novým Jamesem Bondem a tváří projektu #WhatTheFanta.
Soutěž běží pouze v květnu, tak se svou účastí příliš neváhejte! Více informací k soutěži na www.coca-cola.cz/wtf