Módní přehlídka Dreams fashion show 2012, která nové trendy pro letošní sezónu uvede, proběhne 26. dubna v Music Clubu THEATRO v pražském Karlíně.
Móda je pro majitelku boutique Dreams náboj života a láska na celý život. Znamená pro ni sebevyjádření a velikou radost. Miluje nevšední kombinace a ráda kombinuje styly podle momentálních pocitů a nálady. Nikdy není určující co zrovna „letí“. Baví ji ale, když si s modelem jak pro sebe, tak pro zákaznice dokáže hrát. Vždy vznikne originální model v němž mají zákaznice dobrý pocit. To je pro ni určující. Díky svojí práci pomáhá předcházet častým chybám zákaznic při výběru oblečení. Ty dělají především proto, že samy nevědí, co jim sluší. Letošní fashion show předvede paní Andrea Verešová s dalšími modelkami.
Móda je pro majitelku boutique Dreams náboj života a láska na celý život. Znamená pro ni sebevyjádření a velikou radost. Miluje nevšední kombinace a ráda kombinuje styly podle momentálních pocitů a nálady. Nikdy není určující co zrovna „letí“. Baví ji ale, když si s modelem jak pro sebe, tak pro zákaznice dokáže hrát. Vždy vznikne originální model v němž mají zákaznice dobrý pocit. To je pro ni určující. Díky svojí práci pomáhá předcházet častým chybám zákaznic při výběru oblečení. Ty dělají především proto, že samy nevědí, co jim sluší. Letošní fashion show předvede paní Andrea Verešová s dalšími modelkami.
V čem tedy spočívá nevšednost paní Evy Beránkové a její značky EB78? Tak především v jejím přístupu k módě. Jak sama říká: „Předností našeho boutiqu vidím ve dvou věcech. Zákaznice jednak nemusí čekat jeden nebo dva roky na módní vlnu, která k nám dorazí pokaždé se zpožděním, navíc u nás ženy ztrácí zábrany a zbytečná klišé. Klidně se s námi pouští do originality, která vystihne jejich individualitu.“
Modely značky EB78 paní Evy Beránkové vznikají z inspirace snů a vhledů, tudíž nepodléhají trendům. Charakteristická je v tom, že má dvě tváře – sportovní a elegantní a někdy obě dohromady. Pokaždé vznikne jiný model. Jedná se o značku pohodlnou s využitím strečových materiálů, kapuc, kapes, ledvinek na šaty, doplňků v podobě zipů, kamenů, kytek, cvoků nebo řasení a krajek. Důležitá je variabilita, kombinace různých materiálů a barev zdánlivě se k sobě nehodících.
Za všeobecně přijímanou pravdu se pokládá, že hlavním městem světové módy je Paříž. Město kostýmů Coco Chanel, parfémů Christiana Diora a kabelek Luise Vuittona. Je také známo, že Francouzky mají opravdu vytříbený vkus, což pochází z dlouholeté módní francouzské historie. Již v 18. století byla Francie módní velmocí a největší „módní ikonou“ byla v té době Marie Antoinetta – královna Francie a Navarry. V 19. století diktovala módní směr manželka Napoleona, následně pak slavné herečky a zpěvačky, móda už tedy nebyla výsadou šlechty. Zlom nastal ve 20. století, kdy se módním prototypem stala úspěšná soběstačná žena s chlapeckým stylem, který se jmenoval garconne. Dodnes jsou pak symboly francouzské módy pompadurka, koktejlky a hlavně osobitý styl.
V čem ženy chybují?
Chyba při výběru oblečení většiny žen je v tom, že samy nevědí co jim sluší. Například pokud má žena štíhlý pas a velká prsa, potřebuje právě pas vyznačit a ne jej skrývat. Stačí pár tahů a z neforemného oblečení se stává sexy model. Pokud o sobě žena pochybuje a necítí se sama sebou, je to vždy poznat. V perfektně vybraném modelu přímo pookřeje a vidí, že vybrat to správné oblečení je forma umění.
Zdroj, foto: Dreams