-Komerční sdělení-
Neortodoxní značka pánské kosmetiky Angry Beards se v listopadu zaměřila na charitativní projekt pro prevenci mužského zdraví. Ostatně, její náplní práce je mimo jiné péče o spokojené koule. Výsledkem společného úsilí se zákazníky je parádní výtěžek 150 tisíc korun. A k tomu přídavkem na 20 tisíc zákazníků dostalo leták s návodem na samovyšetření.
Předání symbolického šeku na 150.000 Kč
Péče o zdraví není nikdy dost, obzvláště u chlapů, kteří (samozřejmě pokud nedostanou rýmičku) mají společenskou tendenci ´neznat bolest´. „Už roky nazýváme věci pravými jmény. Síla se neměří odérem na sto honů. Mužský s kosmetikou není fiflena. Nejsilnějším, ale i nejslabším článkem chlapa, jsou jeho koule. Proto jsme se s chlapy rozhodli prověřit vercajk a veškerá listopadová dýška putovala na konto nadace Muži proti rakovině. A ke všem kulečníkovým produktům v měsíci Movemberu jsme přibalili leták s blbuvzdorným návodem na self revizi,“ vysvětluje zakladatel značky, Tomáš Čech.