Lidé chtějí svého čtyřnohého miláčka hýčkat, chtějí mu dopřát to, co sobě, případně ještě mnohem více. Majitelé zvířat si uvědomují, že je to trochu extravagantní, ale zároveň je to také vzrušující a nové. Je to něco tak trochu požitkářského, ale není na tom nic špatného.
Italská značka Passioni Dog je synonymem elegance a moderního stylu, vyrábí a distribuuje široké spektrum obojků a vodítek vysoké kvality. Všechny produkty jsou vyráběny ručně s využitím inovativních materiálů, i toto je možná důvod, proč jejich popularita stále stoupá. Krom toho je jejich prioritou zdravotní nezávadnost. Praktická funkce ve spojení s nepřehlédnutelným designem činí z těchto obojků a vodítek psí trendy.
Společnost Tommi působí na českém trhu od roku 1989. Vyrábí kvalitní oblečky a jiné doplňky. Použité materiály vypadají luxusně, ale přitom nejsou náročné na údržbu. Pro pohodlný odpočinek domácích mazlíčků je ručena široká nabídka pelíšků a podušek v mnoha designech, barvách a velikostech. Maximum pohodlí poskytuje originální pohovka v podobě plyšového medvěda nebo stylová poduška Relax s hlavou psa. Jako zajímavost a velkou přednost bych ráda uvedla, že jako první začali používat duté vlákno, které má výborné termoizolační vlastnosti, odpuzuje vlhkost a nevytváří prostředí vhodné pro život roztočů. Kvalitním zpracováním s důrazem na design reagují na aktuální trendy a požadavky zákazníků.
Opravdový luxus má název PUPPIA. Název vznikl spojením dvou slov puppy – psí mazlíček a utopia – utopie. Mezinárodní módní značka je lídrem ve svém oboru a to nejen díky aktuálnosti svých modelů, ale i zpracováním a použitými materiály. Každoročně uvádí na trh dvě kolekce, stejně tak jako světové módní značky. Vybrat si můžete od oblečení přes pelíšky, přenosné tašky, až po obojky, vodítka, ale i šperky.
Lidé ale nekupují psí oblečení jen proto, že si myslí, že je hezké, ale také proto, že chtějí své psy ochránit před chladem a nepříznivým počasím. Proto se oblečky vyrábí spíše pro malá a střední plemena, pro velké psy se na trhu objevují spíše praktičtější výrobky v podobě obojků, misek nebo pelíšků. Nepředpokládá se, že by majitelé začali velká plemena oblékat. Jistě se shodneme na tom, že co je roztomilé na čivavě ztrácí svůj půvab třeba na pitbulovi.
Jana Arnoštová
ChytráŽena.cz