Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025 Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Sobota 23.11. 2024
Dnes má svátek Klement
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Ovlivní vás reklama?

17. 06. 2008 | Finance
Reklama na nás působí úplně všude. Vidíme jí v televizi, v novinách, časopisech, rádiu, ve městě na billboardech atd. Působí téměř na všechny naše smysly. Ale jak moc vás reklama ovlivní?

Co to vlastně reklama je?
V každé marketingové příručce se dočtete, že reklama je placená forma neosobní masové komunikace. Jinak řečeno, je to vlastně propagace nějakého výrobku nebo služby. Reklama je však velice často klamavá.

Z televize znáte plno reklam, které se objevují v intervalech asi 30 minut (obzvlášť když sledujete nějaký film), ale jak je vnímáte? Já jsem se rozhodla pár typů reklam zde rozebrat.

ovlivní vás reklamaZ kosmetických reklam

Reklama na vrásky – podle všech možných kosmetických firem mizí do 14ti dnů, ale jedině pokud použijete ten jejich konkrétní krém. Všimněte si, že reklamu na vrásky dělají mladé modelky, které ještě žádné vrásky nemají.
To samé platí na zeštíhlující gely, krémy a já nevím co dalšího. Bez cvičení a změny životosprávy vám stejně žádný drahý krém na hubnutí nepomůže.
Dál bych uvedla reklamy na řasenky, které vám prodlouží řasy o 100% a možná i víc a zhustí o 200% - v reklamě řasy modelek samozřejmě vypadají krásně, ale mají je umělé.


Menstruace je pro většinu z nás nepříjemným obdobím, ale podle mnoha reklam, jsme právě při menstruaci šťastné, pobíháme vesele po louce nebo pláži, oblékáme si těsné bílé kalhoty, ale to jen za předpokladu, že použijeme tu správnou hygienickou pomůcku, která je v reklamě.

Šampon je část z dvojice „šampon – kondicionér“. Je to tekutina s nějakou vůní a barvou, která má za úkol umýt vlasy. Aby se na trhu objevovaly nové a nové šampony, výrobci vymýšlejí nové druhy vlasů (zdravé vlasy, narušené vlasy, mastné vlasy, vlasy s roztřepenými konečky, sestříhané vlasy, barvené vlasy,…).

Z potravinových reklam

Reklama na Actimel je hezká, ale víte o co vlastně jde? Actimel obsahuje syrovátku což je vlastně odpad, který se dříve vyléval do kanálu. Syrovátka v Actimelu se prodává draze po malých dávkách.
BeBe Dobré ráno – reklama na sušenky. No, nevím kdo z nás by se ráno nasnídal jen sušenek.

Z drogistických reklam

Reklamy na prací prášky – jen s použitím prášku z reklamy je vaše prádlo bělejší a bělejší. Bílá barva se neustále vyvíjí. Nikdo nedokáže říct, kdy bude bílá nejbělejší, ale každým rokem je objeven ještě bělejší odstín, než byly všechny předešlé. Podobně se vyvíjí i černá, která je rok od roku černější. Je zvláštní, že nikdo nevylepšuje modrou, zelenou nebo třeba žlutou.
A co třeba čistící prostředky? V každé reklamě ukazují jak je ten jejich nejlepší na špínu, ale řekněte mi, která z nás má tak neuvěřitelně špinavý byt jako je v každé reklamě…?


Závěrem bych jen dodala, že ne každé reklamě se dá věřit.
Je to na vašem uvážení.



Minaus - čtenářka
ChytráŽena.cz



Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj


Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
jak která, reklama v televizi nebo na bannerech určitě ne, reklama se známými osobnostmi také ne.
Obrázek uživatelky
profil
neovlivníSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
jenom sleduji.To co je v reklamách je většinou předražené.Reklama se nějak zaplatit musí a zaplatí ji zákazník.Dobré zboží se prodává samo
Obrázek uživatelky
profil
mám za to, že dobré a kvalitní zboží se nabízí samo, není k tomu dělat propagaci ve směru reklamy. Velké výrobní, spotřební a jiné giganty se snaží za každou cenu nalákat reklamou co nejvíce kupujících, ale opak je pravdou. Je však pravdou, že výroba nám předkládá spousty nových výrobků, které zákazníci ani neznají a neví vůbec o jaké zboží se jedná. Jednou zákazník vyzkouší a zjistí, že jiné zboží nechce a zvykne si ho kupovat. Při větším pohybu zboží v prodejně mezi zákazníkem a prodávajícím, se snižuje na tento výrobek reklama. A letáky s nabídkou akčních slev ? Nevyužívám. Zjišťuji, že kolikrát je v propagačním letáku cena(údajně levnější), ale toto zboží stálo stejně i před tzv.SLEVOU. Bohužel "ZÁKAZNÍKU NAKUPUJ, MÁŠ VELKÝ VÝBĚR" ve slevách....! Jo hold kdo chce mít doma krámy,jen umývat a dělat pořádky v období vánoc ať nakupuje....
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles