Byť se název této zprávy možná zdá být poněkud zavádějící, je již dlouho prokázáno, že duševní rovnováha zaměstnanců má pozitivní vliv na celkový výkon firmy. Soutěž Miss Aerobik České republiky, která je zaměřena na zdůraznění zdravé krásy, ideálně propojuje fyzickou a psychickou vyrovnanost a sleduje tak moderní trendy nejen v oblasti modelingu, ale i marketingu.
Na těchto principech je též postaven nový koncept managementu soutěže. Projekt prošel personálními změnami, došlo k výraznému posunu jeho vize do budoucna, která má za cíl propagovat aktivní životní styl, odlišit se originalitou, netradičním zpracováním od „klasických“ soutěží krásy a nastavovat nová měřítka a trendy v oblasti fitness modelingu i byznysu.
Soutěž Miss Aerobik České republiky a sesterská modelingová agentura Miss Aerobik Models jsou založeny na myšlence, že bez dodržování zdravého způsobu života není možné v současném světě dlouhodobě a kvalitně obstát. Platí to samozřejmě nejen pro oblast ženské krásy, kde je tento problém dlouhodobě diskutovaný, ale také pro management jako takový. V době hospodářské krize je jistě právě toto téma maximálně aktuální. Snižování počtu zaměstnanců ve firmách, zvýšené pracovní nároky a nejisté výdělky se mohou velmi negativně podepsat na psychické rovnováze.
Soutěž Miss Aerobik ČR založila před 14-ti lety Jana Čejková a odvedla na něm nezanedbatelný kus práce. Se vznikem nové společnosti Miss Aerobik a.s. nicméně z projektu vystoupila a řízení tak přešlo na nový management v podobě Jitky Mikolášové, výkonné ředitelky a předsedkyně představenstva společnosti, a Moniky Horákové, ředitelky agentury.
„Jsem si jista, že bez aktivního přístupu k životnímu stylu není dnes možné dosáhnout velkých úspěchů. Současná doba je velice hektická a připravuje nám mnoho stresových situací. V Miss Aerobik ČR se proto všichni snažíme starat o své zdraví, sportovat a vyváženě se stravovat, abychom byli schopni co nejlépe dostát nárokům moderní doby a byznysu. A tento přístup se prolíná celým projektem, tedy i směrem k jeho partnerům a aktivitám, které pro ně připravujeme,“ říká Jitka Mikolášová.
„To samé by samozřejmě mělo platit nejen pro manažery, ale také pro naše fitness modelky zvládající na rozdíl od klasických modelek třeba i sportovní exhibice. Není možné, aby se dívky snažily hubnout hladověním a omdlévaly pak na molech. Ženská krása by totiž měla být především zdravou krásou,“ uzavírá Monika Horáková.
Čtěte také: Ukaž, co je v tobě! Staň se Miss Aerobik 2009!
Miss Aerobik vyhlašuje boj nezdravé „kráse“