Kurz poskytuje zájemcům základní přehled o problematice ochrany spotřebitele. Absolvent kurzu bude znát základní principy ochrany spotřebitele a svoje práva, což mu pomůže k jejich aktivnímu prosazování. „Stačí znám málo informací a spotřebitel si ušetří velké množství problémů,“ dodává právní poradce SOS Martin Rezek.
Máte-li zájem vyzkoušet si bezplatný spotřebitelský on-line kurz, prosím, následujte tento odkaz.
Kurz je rozdělen do 9 lekcí, ve kterých je spotřebitel postupně seznamován se svými právy. Lekce jsou systematicky rozděleny podle oblastí problematiky ochrany spotřebitele a řeší nejčastější problémy, s nimiž se poradci SOS setkávají v osobních poradnách, v on-line poradně nebo na poradenské lince 900 08 08 08.
Na závěr každé lekce má spotřebitel možnost překontrolovat své nově nabyté znalosti v krátkém testu, jež bude ihned vyhodnocen. Každý spotřebitel, který úspěšně zodpoví alespoň 2 ze 3 otázek na konci každé lekce, se může považovat za spotřebitele znalého svých práv.
Více se dozvíte také na oficiálních webových stránkách Sdružení obrany spotřebitelů.
Hana Nováková
Chytrá Žena.cz