-Komerční sdělení-
Snickers a fotbalové hvězdy společně oživují největší národní „vlastňáky“
![Snickers Snickers](https://www.chytrazena.cz/obrazky/admin/clanek/logo-snickers244.jpg)
Značka Snickers spojila síly s fotbalovými superhvězdami – Bukayo Sakou a Lukou Modrićem – a společně s nimi zahájila svou nejnovější kampaň. V té pomáhá fotbalovým fanouškům vyhnout se „vlastňákům“. Značka čokolád, která je hrdou součástí Mars Inc., nabízí lidem strategii na to, jak tyto nepříjemné okamžiky překonat – vítěznou strategii poháněnou tyčinkami Snickers.
Hlavní televizní reklama se odehrává v holičství, kde si zákazník nechává ostříhat vlasy, zatímco je hluboce ponořený do fotbalového zápasu na obrazovce.
![Snickers spojuje síly s fotbalovými hvězdami Sakou a Modrićem v nové kampani: Jak se vyhnout vlastňákům Snickers spojuje síly s fotbalovými hvězdami Sakou a Modrićem v nové kampani: Jak se vyhnout vlastňákům](https://www.chytrazena.cz/obrazky/admin/clanek/komercni-mls-vlastnak-snickers24.jpg)
Na pomoc Timovi přichází asistent holiče, Luka Modrić, a jako dokonalé rychlé řešení jeho úsměvné chyby mu nabídne Snickers. Na obrazovce se objeví slogan kampaně – Vlastňák? Možná jen potřebuješ Snickers.
Kromě toho, že jsou od dnešního dne hvězdami televizních obrazovek, Saka a Modrić také sdílejí prostřednictvím krátkého videa svůj pohled na některé z největších chyb fotbalových fanoušků. V něm hodnotí největší „vlastňáky“ milovníků fotbalu – zmeškání gólu, protože jste si šli zrovna koupit párek, příchod na stadion s lístkem v mobilu v momentě, kdy se vám každou chvíli vybije. „Vlastňáky“ oba hráči hodnotí od jedné do deseti a navíc odhalují i nějaké své vlastní.
![Snickers spojuje síly s fotbalovými hvězdami Sakou a Modrićem v nové kampani: Jak se vyhnout vlastňákům Snickers spojuje síly s fotbalovými hvězdami Sakou a Modrićem v nové kampani: Jak se vyhnout vlastňákům](https://www.chytrazena.cz/obrazky/admin/clanek/komercni-mls-vlastnak-snickers2024.jpg)
Bukayo Saka poznamenal: „Všichni jsme někdy mimo hřiště udělali trapné ‚vlastňáky‘, ale nechat se ostříhat během zápasu svého týmu je jasná desítka na stupnici. Bylo skvělé vstoupit do hereckého světa po boku Luky a spolupracovat s týmem Snickers, aby se to stalo!“
„Víme, že fanoušci ne vždy všechno zvládnou správně, takže jsme chtěli upozornit na největší ‚vlastňáky‘ národa, a kdo lépe by je mohl oživit než dvě z největších jmen ve fotbale. Kampaň s nadhledem se Sakou a Modrićem povzbuzuje fotbalové fanoušky, aby se zasmáli svým přešlapům, zatímco Snickers poskytuje pocit spokojenosti, který vás zachrání v momentech, kdy byste nejraději strčili hlavu do písku,” říká Réka Tóth Portfolio Manager Central Europe.