Pánové, ruku na srdce, ale viděli jste někdy, že by žena způsobila nehodu, když předjíždí? Většinou vidím krizové situace a míjení se o pár centimetrů s protijedoucím autem pouze, když předjíždí muž. Styl jízdy se odráží i v míře nehodovosti, když nabourá žena, většinou je škoda na autě v rozsahu škrábanců a promáčknutých plechů. Když však bourá muž, tak častěji dojde i k usmrcení. Tato statistika je však možná ovlivněna i vyšším počtem řidičů než řidiček.

A co si myslí samotné řidičky?
Andrea to vystihla jasně: „Ženy mají lepší fantazii a dokážou si lépe představit, co se může stát. Proto jezdí opatrněji a snaží se vyhýbat případnému riziku, které si pod rychlou jízdou představily. Na druhou stranu ale mohou v určitých situacích zazmatkovat více, než muž a to je na škodu. Co bych asi doporučila každé ženě, je koupit si navigaci, to je pro nás ženy úžasná věc. Konečně nám nemůžou muži vyčítat, že nemáme orientační smysl. S navigací trefíme samy kamkoliv a odpadnou tak nekonečné hádky nad naší neschopností zorientovat se v terénu.“Martina pak přidala zajímavý poznatek, na kterém asi bude taky trošku pravdy: „Většina žen se o vzhled a technický stav auta méně stará. Různé kontroly v servisu, výměny kapalin a opravy raději necháváme na mužích. Ani s úklidem auta si moc starosti neděláme. Muži většinou svoje auta myjí, leští, voskují, atd. My svým autům tolik péče v této oblasti nevěnujeme, ale asi to bude tím, že po uklízecím maratónu v domácnosti, už ani nemáme náladu na přelešťování kapoty.“