Spotřebitelé dnes již vědí, že nákup zboží v internetových obchodech může být výhodnější, než v kamenných obchodech, byť se třeba jedná o stejného prodejce. Ceny navíc výrazně klesají u zboží, které obchodníci avizují jako zlevněné. SOS zjistilo, že někteří internetoví obchodníci porušují zákonem daná pravidla.

„Někdy je zboží prodávané na internetu uváděno pod slovy „výprodej“, „akční ceny“, „v akci“, nebo „výhodný nákup“ a podobně, kdy si spotřebitel může myslet, že kupuje zlevněné zboží,“ upozorňuje Jan Mišurec ze Sdružení obrany spotřebitelů. Spotřebitelé by ale měli být obezřetní, protože se nemusí vždy jednat o zboží ve slevě. I na spotřební zboží nakoupené ve slevách v internetových obchodech platí 2letá záruční lhůta, navíc lze zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho obdržení, pokud spotřebiteli věc nevyhovuje.
Zdroj: SOS
ZUZI
ChytráŽena.cz