![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
22. 01. 2011 Zajímavosti
Dalším druhem reklamy, kterým se budeme v našem seriálu zabývat, je reklama, která je zaměřená na ženu pečující: o domácnost, o děti, o manžela. Takovéto ženy primárně nepečují o sebe (o svůj vzhled …více»
|
![]() |
19. 01. 2011 Zajímavosti
S reklamou je to jako s atraktivní ženou. V prvním okamžiku nás zaujme, ba omámí, ale běda, při bližším ohledání často zjistíme, že atraktivnost pouze zakrývá bezduchost a prázdnotu a že navíc má …více»
|
![]() |
16. 01. 2011 Zajímavosti
V mnoha zemích Asie, Afriky nebo Jižní Ameriky se uznává kyrgyzské přísloví: Dobré manželství vždycky začíná slzami. Tohle rčení má ale jeden dost podstatný háček. Pro 60 milionů dívek a mladých žen …více»
|
![]() |
16. 01. 2011 Zajímavosti
V našem seriálu dnes pokročíme dále a budeme se bavit o reklamách a cílových skupinách. Ptáte se, co to vlastně ta cílová skupina je? Je to okruh lidí, kterým je reklama primárně určená. Mohou to být …více»
|
![]() |
13. 01. 2011 Zajímavosti
Šamanizmus, věštění, léčitelství... tajemství, která mohou provádět jen a pouze vyvolení. Měl jsem to štěstí a s jedním takto vyvoleným člověkem jsem se setkal. A došlo i na rozhovor. …více»
|
![]() |
13. 01. 2011 Zajímavosti
K útokům leptavou kyselinou dochází v mnoha zemích jižní i jihovýchodní Asie a taky v Nigérii, Ugandě, Pákistánu, Afghánistánu, Iráku, Iránu, Číně a v Turecku. Ale nikde není tento druh násilí tak …více»
|
![]() |
13. 01. 2011 Zajímavosti
V minulém dílu seriálu jste si mohli přečíst o některých zbraních a technikách, které reklama využívá. Dnes bychom ve výčtu pokračovali a uvedli si pár dalších. Velmi důmyslnou zbraní je ztotožnění …více»
|
![]() |
12. 01. 2011 Zajímavosti
Jedná se o jeden z nejpříšernějších rituálů neustále páchaných na ženách. Asi by sis jen těžko dokázala představit něco příšernějšího než obřízku! Věděla jsi, že na světě žije více než 150 milionů žen …více»
|
![]() |
11. 01. 2011 Zajímavosti
"Reklama nabízí našim touhám podprahový svět, v němž je dáno, že mládí, zdraví, mužnost či ženskost závisejí na tom, co kupujeme." (O. Toscani: Reklama je navoněná zdechlina) Možná si to ani …více»
|
![]() |
9. 01. 2011 Zajímavosti
To, jak se naše děti ve školách stravují, prošlo za dobu od našich školních let bouřlivým vývojem a ne vždy to byl vývoj k lepšímu. Správné stravovací návyky, které si vytvoříme jako děti, si …více»
|