Je jaro a začíná nám doba dovolených, výletů ... plánujeme, poohlížíme se po nějaké pěkné dovolené. V dnešní době internetu není žádný problém si vybrat zájezd dle svého vkusu, svých potřeb a financí.
Internet je podle mě ta nejlepší forma, jak si nezávazně prohlédnout spoustu zájezdů, popřípadě si můžeme zájezd rezervovat, v lepším případě i koupit. Na internetu se nám dostane spousty informací, včetně konečné ceny i s poplatkama. Člověk si vše prohlédne, ale přesto může mít milion dalších otázek, a na to mu němý internet nemůže odpovědět. Proto je tu pobočka, kde by měl sedět dle mého názoru člověk, který mi poradí a odpoví mi na další všetečné otázky.
Jak jsem vypozorovala není to tak, protože paní, jejíž názor tu představuji není zastánkyní internetu, a proto si myslí, že pokud si rezervujete pobyt přes net, pak už máte všechny informace, včetně smlouvy, kterou si můžete vytisknout a platba probíhá bankovním převodem. Takže bychom vlastně zaměstance některých poboček neměli vůbec otravovat ! Tento názor mě "zvedl ze židle".
V dnešní době internetu je možností spousta. Můžete si koupit téměř cokoliv, ale přesto každý zákazník potřebuje informace - doplňující informace k výrobku, produktu, nebo třeba i k dovolené. Zákazník se potřebuje poradit a pokud se jedná o dovolenou za tisíce, tak přeci nevidím nic špatného na tom se porozhlédnout a získat co nejvíce informací z netu a následně si dovolenou koupit na pobočce.
Každý má rád jistotu, a v době krachujících dovolených se i já raději stokrát ujišťuji o milion třeba i pro prodávajícího zbytečných informací.
Jak se může stát, že paní na pobočce cestovní kanceláře, mimochodem jedné z největších, je zatěžko vytisknout smlouvu, někam zavolat a získat informace. Proč s takovým zaměstnancem udržovat pracovní poměr? V mém zaměstnání kromě jiného musím zajišťovat spoustu věcí a objednávat spoustu výrobků. Internet je velkou výhodou, výrobek si najdeme, porovnáme si ceny a pak zavoláme, zda ho mají skladem ... atd. Ještě jsem se nesetkala s neochotou podání informací a také doufám, že to tak zůstane.
Lindita
ChytráŽena.cz