Už celých osmnáct dní, tzn. od 30. 4. čekáme důležitý dopis od pojišťovny (pro nás důležitý, protože dokud nedorazí, nemůžeme používat auto, což je dosti nepříjemné). Přiznám se, že 11. 5. už jsme byli s manželem drobátko nervózní a proto manžel na pojišťovnu zavolal.
Bylo mu řečeno, že dopis byl odeslán předchozí den odpoledne. No dobrá tedy, to by tu měl být dopis nejpozději zítra, řekla jsem si jako správná pošťačka, která ví, že heslem České pošty je "dnes podáte, zítra dodáme" (samozřejmě, že vím, že se heslo týká jen určitých zásilek, ale ze školení si pamatuji, že i obrovské procento zásilek obyčejných je doručeno do druhého dne).
Jenomže dopis nedorazil ani druhého dne, ani dalšího a ono je 18.5. a dopis nikde. Dcerka mezitím prodělala ošklivou angínu kombinovanou se zánětem středního ucha a my museli riskovat na silnici bez povinného ručení, protože jinak by to s ní opravdu nešlo. Dneska to tedy manžel vzdal a zavolal znovu na pojišťovnu, kde byl ujištěn, že byl dopis odeslán opravdu desátého a že zdržení bude nejspíše na straně České pošty, ale ať si z toho nic neděláme, že dopis určitě dorazí v blízké době - někdy to prý POŠTĚ trvá ještě déle. Mám pocit, že v tom okamžiku můj manžel, který je přeci jen naočkovaný od pošťačky v rodině, viděl rudě. Zeptal se paní, jestli si opravdu myslí, že je úplný blbec a pokračovat tirádou ve smyslu, že tady nejsme někde v Africe, aby pošťáka sežral lev i s dopisem (podotýkám, že můj manžel je naprostý kliďas a obvykle s každým jedná velmi slušně a nechá si spíše kakat na hlavu, ale tohle bylo moc už i na něj). "Chudinka" paní z pojišťovny pod nátlakem nevydržela a nakonec z ní vylezlo, že ona sice dopis 10. odeslala, ale v žádném případě ne v obálce na naši adresu. Desátého byl dopis odeslán ke zpracování na centrálu pojišťovny v Praze, kde měl být teprve vytištěn, vložen do obálky a pak teprve odeslán naším směrem...
Takže milá Česká Podnikatelská Pojišťovno, tímto jsme s vámi skončili.
Také tímto apeluji na vás lidičky, abyste se nenechali balamutit výmluvami na Českou poštu, která si svou špatnou pověst vybudovala za vydatné pomoci podobných vykuků. A pokud si myslíte, že je to můj názor jako zaměstnance České pošty, tak vás ujišťuji, že je to můj názor, jako zákazníka. Jsem už čtvrtým rokem na mateřské dovolené, často objednávám zboží přes internet a s Českou poštou jsem měla za celou dobu jeden jediný problém, a to když nám nefungoval zvonek .
ChytráŽena.cz