Biopotraviny nakupují nadprůměrně lidé s vysokoškolským či středoškolským vzděláním mezi 30 a 39 lety a dále domácnosti s alespoň jedním dítětem mladším 14 let. Mají měsíční čistý příjem na domácnost vyšší než 25 tisíc korun a bydlí v Praze a dalších velkých městech nebo naopak v malé obci do 5 tisíc obyvatel. Oproti celému vzorku nakupují biopotraviny více zákazníci s hlavním nákupním místem hypermarket. Počet Čechů pravidelně nakupujících biopotraviny se udržuje okolo 5 procent, 30 procent populace biopotraviny zná a kupuje občas.
Současná krize je pro biopotraviny obrovskou příležitostí

Velké procento spotřebitelů zůstává zatím biopotravinami nedotčeno. K tomu, aby začali biopotraviny zařazovat do svých nákupů, potřebují lidé více přesvědčivých informací a argumentů o tom, jaké výhody jim biopotraviny přináší.
Úspěch na trhu podnikatelům automaticky nezajistí logo BIO na etiketě. Musí dojít ke změně paradigmatu, výrobci a obchodníci musí pochopit a ve svém marketingu aplikovat principy ekologického zemědělství: principy zdraví, ekologie, spravedlnosti a péče.
Zdroj: Green marketing
Lydias
ChytráŽena.cz
Lydias
ChytráŽena.cz